Sorry Vlada

Sorry Vlada

I'm Very Sorry ישששששש את סולחת לי ? ולדה יצאת מותק ? SAVITSK'S ARE THE BEST ?

Başla Paylaş
Sorry Vlada
דבר ראשון:כל מה שאמרו לך שקר האם את מאמינה לי??
Sorry Vlada
דבר שני:האם את מחבבת אותי (כידיד כמובן)??
Sorry Vlada
את מאמינה לי שלא אני כתבתי לך את כל השטויות האלה???
Sorry Vlada
את סולחת לי כי שחכתי לצאת מהפייס????
Ana.Stracke25 tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur