|
|

Eminim boynunda çok şekil duracaktır..
Yedikçe beni hatırlarsın emi.. Çünkü ben yerken senin o tatlılığın geliyor aklıma ;)
Eminim çok yakışacak
Ben sana gönül koymuş bir yolcu...