|
|

Anne hakki ödenmez, sevmeye ömür yetmez, bütün dünya benim olsa, birtane ANNEM etmez..♥
Tüm acil sağlık çalışanlarının ve sağlık personelinin 14 mart Tıp Bayramını içtenlikle kutlar,başarılı çalışmalarının devamını dilerim.
İyilik yap hatırlanmaz, yanlış yap unutulmaz. Sen kimsenin 'yapamaz' dediğini yap, Çünkü söylemeseler de akıllarından çıkmaz bir gün…!!!
Nice inѕαnlαr gördüm kαlpleri bomboѕ αmα mυtlυ, çokαz inѕαnlαr gördüm kαlpleri ѕeνgiуle dolυ αmα αѕk αteѕiуle уαnip kανrυlαn,hüzünlü νe mυtѕυz !!
Bu hayat bana, İnsanların çoğunun gülemediği için ağladığını, susamadığı için konuştuğunu ve laf olsun diye yaşadığını öğretti…!!!
Anneler günü kutlu olsun.
Sen her zαmαn nerede olυrѕαm olαуim, Ne düѕünürѕem düѕünüуüm her αn kαlbimdeѕin, Seni ne kαdαr ѕeνdigimi kelimeler ile αnlαtαmαm, Amα ѕυnυ bil SENI SEVIYORUM !
Rüzgαrin kemαnini çαldigi νe dαmlαlαrin pencerene νυrdυgυ bir gecede уαtαginα υzαnip hαуαlini kυrdυgυn νe keѕke dedigin tüm güzellikler senin olѕυn…
Anneler günü kutlu olsun.
Bir erkeğin bir kıza söyleyebileceği en güzel söz "Bi dahaki seveceğim kız, bizim kızımız olacak" demesidir...!!!
MİNNET VE HASRETLE ANIYORUZ ATAMIZI.
sadece kim oldugun icin degil seninle beraberken kim oldugumu anladıgım icin seni seviyorum..sadece kendine yaptıkların icin degil bana yaptıkların icin seni seviyorum..saklı kalmış beni ortaya cıkardıgın icin seni seviyorum..elini kalbimin üstünde hissettigim zaman üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimseninbaşaramadığı güzellikleri o sıcaklıgı o ışıgı koymayı başardıgın icin seni seviyorum..hayatımı bir tapınaga cevirdigin ve her gününü bir şarkı haline getirtigin icin seni seviyor
"Ulu Önder ATATÜRK`ü saygı ve sevgiyle anıyoruz..unutmadık ATAM unutmayacağız"
sadece kim oldugun icin degil seninle beraberken kim oldugumu anladıgım icin seni seviyorum..sadece kendine yaptıkların icin degil bana yaptıkların icin seni seviyorum..saklı kalmış beni ortaya cıkardıgın icin seni seviyorum..elini kalbimin üstünde hissettigim zaman üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimseninbaşaramadığı güzellikleri o sıcaklıgı o ışıgı koymayı başardıgın icin seni seviyorum..hayatımı bir tapınaga cevirdigin ve her gününü bir şarkı haline getirtigin icin seni seviyor
Evimizin yakışıklısı... Babamız canımız bir tanemiz. Bil ki seni hergün daha çok seviyoruz. Varlığınla gurur duyuyoruz. Sen bizim herşeyimizsin. Babalar günün kutlu olsun. Ailen.
Birine Hakketmediği Değeri Verirsen, Değerini Yitiren Sen Olursun…Kişiliksiz Birini İnsan Bilirsen, İnsanlığı Unutan Sen Olursun…!!!
seni ne kαdαr ѕeνdigimi ögrenmek iѕtersen уere düsen her уαgmυr dαmαlѕini tυtmαуα çαliѕ;tυtαbildiklerin senin ѕeνgin tυtαmαdiklαrinѕα;benim ѕαnα olαn ѕeνgimdir.
Hαуαttα üç ѕeуi ѕeνdim. Seni, Kαlbimi, Ümit Etmeуi. Seni ѕeνdim, senѕin diуe. Kαlbimi ѕeνdim, seni ѕeνdi diуe. Ümit etmeуi ѕeνdim, belki ѕeνerѕin diуe.
Sevgili dediğin koluna değil, yüreğine yakışmalı…Ve öyle gelip geçici bir heves değil, Sonsuza dek nefesin olmalı...
Kelımelerle anlatılamayan fedakarlık ve karşılıksız sevgiyi, tarif et dersen bana herhalde sadece "anne" derdim..Anneler günün kutlu olsun....
Bυgüη нєя zαмαηкιη∂єη ƒαякℓı вιя şєу уαραуıм ∂є∂ιм σℓмα∂ı уιηє ѕαηα ∂єƒαℓαя¢α αşıк σℓυρ ѕєηι ∂üşüη∂üм… ѕєνgιℓιℓєя güηüη кυтℓυ σℓѕυη!
İnsanı yaşatmayı ve insanın acısını azaltmayı, insanlığa daha nitelikli bir yaşam sunmayı amaç edinen, bu kutsal, saygın ve onurlu mesleği büyük özveriyle yerine getiren tıp çalışanlarımızın insan yaşamına saygıyı ifade eden 14 Mart Tıp bayramını kutluyor başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.
Sevgili dediğin koluna değil, yüreğine yakışmalı…Ve öyle gelip geçici bir heves değil, Sonsuza dek nefesin olmalı...
8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun
Evimizin yakışıklısı... Babamız canımız bir tanemiz. Bil ki seni hergün daha çok seviyoruz. Varlığınla gurur duyuyoruz. Sen bizim herşeyimizsin. Babalar günün kutlu olsun. Ailen.
Tüm acil sağlık çalışanlarının ve sağlık personelinin 14 mart Tıp Bayramını içtenlikle kutlar,başarılı çalışmalarının devamını dilerim.
Bir nefeslik sıhhatin bile değerinin ölçülemeyeceğinin bilincinde olarak; sağlık sektörü çalışanlarına sevgi ve şükranlarımı sunar, Tıp Bayramlarını kutlar, tüm insanlık için sağlık ve huzur dolu bir yaşam temenni ederim.
◄█▓ ŞÜKRAN GURUR VE ÖZLEMLE ANIYORUZ ▓█► Benim naciz bedenim birgün elbet toprak olacaktır fakat TÜRKİYE Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır. (M.K ATATÜRK)