|
|

gel beraber kayalım diyenlere
fazla lafa gerek yok seni çok seviyorum diyenlere
girdi giren diyip konuşanlara
ego isteyenlere
seviyorsanız ama hamsanız
geleceğin picasso'larına
seviyor ve sevdikçe eriyorsanız
savaşçılara
hayvanseverlere
teknoloji kurtlarına
kayan kayana...
kötü ama eğlenceli bir şaka (lütfen şikayet etmeyin xd)