Sewio Musun ? (Ne Kadar)

Sewio Musun ? (Ne Kadar)

sevglinizi yda herhangi brini sewyo musunz ?? Sen zil zurna aşıksın be =)) ? Aşık oluyorsun sanki =) ? Seviyorsun ama aşık değilsin =) ?

Başla Paylaş
Sewio Musun ? (Ne Kadar)
Sewio Musun ? (Ne Kadar)
sevgilin, sevdiğin kişii yakışıklı bulduğun biri, öylesine biri sana seni seviyorum diyor
Sewio Musun ? (Ne Kadar)
bi erkkle ne kadr vakit geçirsen aşık olableceini düşünür ve pembe gözlüklerle bakmya başlrsın o kişiye (yalnız olacaksınız)
Asantudun43tr tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur