Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?

Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?

Bakalım hangi karakter sana göre Atem(Firavun) gibisin ? Yugi gibisin ? Joey gibisin ? Tea gibisin ? Tristan gibisin ? Seto gibisin ? Zorc gibisin ?

Başla Paylaş
Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?
Kaderinde dünyayı kurtarmak yazılı ama sen bilmiyorsun.Bir gün biri geliyor ve sana dünyayı kurtarman gerektiğini söylüyor. Sende olanları en yakın arkadaşlarına anlatıyorsun ve arkadaşların sana yardım edeceklerini söylüyor. Bu durumda ne yaparsın?
Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?
Hangi karakter karizmatik?
Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?
Hangi karakter güzel?
Soru 7 / 10
Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?
En kötü karakter?
Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?
5000 Yıl önce yaşasaydınız kim olmak isterdiniz?
Hangi Yu-Gi-Oh! Karakterisin?
Milenyum Nesnesine sahip olsaydınız hangisine sahip olmak isterdiniz?
Burkek60 tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur