|
|

Handi çiçeği seviyor?Bu hediye de çok hoşş..
Hediye alamadınız mı?O zaman duygularınızı bir mektupla dile getirinn...
Mmmmmmm......Çok lezzetli.
Çocuksunuz veya hala çocuksusunuz..