Yarışmacı Olsaydınız...

Yarışmacı Olsaydınız...

Epeydir ortalık yarışma, jüri ve yarışmacı kaynıyor. Peki hiç düşündünüz mü, yarışmacı olsaydınız siz nasıl olurdunuz? Ukala? Cool? Reytinginiz ne olurdu? Var mısınız teste?

Başla Paylaş
Yarışmacı Olsaydınız...
Karşı komşunuz gürültülü patırtılı bir şekilde boşandı. Anne evi terk etmiş görünüyor. Baba ve küçük kızları yalnız kaldı. Bir akşam çöpünüzü kapıya koyarken annenin zili çalmakta olduğunu, ama kapının açılmadığını gördünüz. Oysa evde olduklarını biliyorsunuz...
Yarışmacı Olsaydınız...
Ofiste geçirdiğiniz çok yorucu bir günün ardından eve geldiğinizde ev arkadaşınızın harıl harıl hazırlık içinde olduğunu gördünüz. Yemeğe kalabalık bir misafir grubunu çağırmış...


Yarışmacı Olsaydınız...
Komşunuzun gürültücü finosu sizi her gördüğünde havlıyor, hırlıyor; boyuna bakmadan size kafa tutuyor. Sahibine sorduğunuzda “Çünkü size gıcık oluyor!” demez mi?
Yarışmacı Olsaydınız...
Apartmanda bir daireye hırsız girdiğini öğrendiğinizde, ilk aklınıza gelen ne olur?


Yarışmacı Olsaydınız...
Yarışmacı Olsaydınız...
Son zamanlarda babaannenize bir şeyler oldu: Cep telefonu aldı ve sizden mesajlaşmayı ona öğretmenizi istedi. Dahası var: Bilgisayar kurslarına yazılmak istediğini söyledi. Nedenini elbette soracaksınız da, ilk aklınıza gelen ne olur?


Yarışmacı Olsaydınız...
Hangi özellik sizde baskın?
Bayrak71 tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur