Social App Builder
Social App Builder
Yeni uygulama oluştur
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Bir hesap oluşturun
Giriş yap
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
test tamamen askerliğini ne şekilde yapıcaksın sorusuna meğillidir Tuvaletçi..:D ? Şoför..:D ? Piyade... ? Komando... ? Öze Harekat Timi... ?
Başla
Paylaş
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Diyelim ki, kırılgan, keskin ve batıcı bir aletle iş yapıyorsunuz, bir kaza çıktı ve o alet, elinize saplandı, ayrıca biraz et parçası kopardı, o et parçasını küçük bir deri parçası tutuyor yani et artık vücuddan çıktı ne yaparsınız :D ?
Soru 1 / 13
Anaaamm, ulan doktor çağırııııııınnnn :D
Eyvah gttim ben artık, bak bak gözlerim kararıyo, eyvaaah bayılcam galiba anneciiim :S küt gitti :D
Iyyyyy, nedir ulan bu, lan bana pansuman aletleri getirin:S
Nedir ulan bu et mi :) vay be elimin içini inceleme fırsatı buldum :D
Of of of of ulan beni kan tutar, götürün lan beni ambulans çağırın bana!!
Ulan hay Allah işe bak, çitostan fırlar gibi nerden çıktı lan bu şimdi, neyse.... :)
Ulan hay anasını nasıl oldu bu, et de sallanıyo şuna bak:D neyse koparayım etide pansuman yapayım giden gitti sonuçta :)
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Fabrikadasınız usta başı, size bir iş verdi ama acelesi yok diyor ve aynı zamanda usta başı başka kimselere iş verirken milletin sizin üstünüzdeki yoğunluğu gidiyor, ne yapardınız?
Soru 2 / 13
Abicim, işi kısa sürede bitirmeliyim, ne kadar fazla ürün ve kısa zaman o kadar sadakat ve maaş :)
Durmak yok yola devam :D:D:D
Hacı hallederim, ben ya yorma kafanı, ama yorulunca biraz dinlenir tekrar devam ederim :)
tamam usta bi ara hallederim :)
ulan millette işinde, ben geçeyim bi kenara vur kafayı akşam olsun birine yaptırrım nasıl olsa :)
Usta başı tamam hallederim ben, hadi işe başlıyım acelesi yok:)
usta başı ve millet ortalıktan sıvıştı şurdan 3 - 5 tane yapayımda, tuvalete gidiom maksadına yatayım biraz :)
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Hayatta göz kararı kaç defa kavgaya girmişinizdir :D ?
Soru 3 / 13
1 veya 2
5 - 10
kavgamı anneeeeee kurtarın beniii, hayır hayır dövmeyin beni olamaaaaazzz :D:D:D
kavgamı ben kavga semioom yha daha yapmayı öğrenemedim :D
Ulan haddi hesabı yok ben diiim 50 sende 100 :D
Valla standart işte 3 - 5 derim sağlam döverim :)
yok be ya 20 - 30
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Peki girmiş olduğunuz kavgalarda % kaç yenmiş ve % kaç yenilmişsinizdir :) ?
Soru 4 / 13
% 50 % 50 belli olmuyo
% 80 yenerim
bak hala kavga diyo anneeeeeeeee korkuom beeeeeeeeennn :D
dedim yha 3 - 5 derim sağlam döverim, yenerim ama darbede alırım yani :)
kavga yapmadım hayatımda sevmiom demedimmi kardeşim :D
valla % 95 ben yenerim, doğuştan bi döğüşcü yeteneğim var napiim:)
valla yaptığım kavgaların çoğunda yenilmişimdir:S
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Herhangi bir silahla hedefe ateş ettiğiniz oldumu? Olduysa atışlarınızda hedefi vurma ihtimaliniz nedir?
Soru 5 / 13
Ben amerikan filmlerinden izliom iyi atıolar, ama hep kendini yüksek gösteriyo pich amerika:)
bi kaçdefa silah kullandım hedefide bazen vurdum bazen vuramadım bilmiom :)
Öyle fazla ateş etmedim ama 2 - 3 defa elime aldım ama sağlam attım, hedef tam isabet yani :D
Silah mı pfff , silah demek ben demek, tek tek atarım sağlam atarım, çok pis hedef vuruculuğum vardır:)istedim yerden vurrum genelde.
Silahla hedefe ateş ettim, genelde hedefi vururum,
silahmı, ateş etmekmi :S boşversene sen yha, yat uyu işin gücünmü yok :D
valla nişan almayı pek bilmiom o kadar, ama karambole atıom % 1 ihtimal bazen tutuo:D
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Boyunuzun oranı nedir?
Soru 6 / 13
150cm - 160 cm
150cm - 170cm
155 cm - 175 cm
165cm - 180cm
168cm - 185 cm
175cm - 200 cm
185cm - 210 cm
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
kilonuz nedir?
Soru 7 / 13
100 - 130
60 - 70
65 - 75
65 - 80
70 - 85
80 - 90
90 - 100
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Yolda kaza gördünüz, kan gövdeyi götürmüş, fakat ağır yaralı halde yaşayanlar var napardınız?
Soru 8 / 13
amaaaann yallah şoför yallah:) bırak yha sanki ben kaza geçirsem gelip yardım edicekler :S
ambulans çağırırım, orda heyecandan biraz düşünürüm, yaralıları bi yere toplarım ambulansa kolaylık olsun :D
ambulans çağırırım, yaralıları tedavi etmeye çalışırım, fakat biraz gözüm karadır, tedavi edeyim derken göz çıkarmayalım :)
ambulans, itfaiye ne varsa çağırırım, benim seviyemi ilgilendirecek bişey varsa yardım ederim.
bırak boşver ben basayım gaza, heralde şurdan biyerde ambulans geçer ve görür olayı :)
eyvah kaza ! napıcam ben şimdi yha, bak elim ayağıma dolaştı şimdi:S
herşeyi çağırırım, yaralıları ne biliyosam tedavi etmeye çalışırım, ölenleride bi kenara toplarım :D
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Diyelim ki Terörist başı çıkarılıyor, ve siz de tahliye edileceği yere yakınsınız ne yaparsınız!
Soru 9 / 13
ben ve kankalarım planlı bi operasyonla onu oracıkta öldürüp, kaçmaya çalışırız:)
Benmi kurtarıcam bu memleketi bana mı kaldı:S
birine söylesem öldürürmü ki acaba, ben öldürmüş kadar sevaba girerim:D
Haydaaa şerefsiz mi çıkıomuş ulan öldürücem onu ama yakalanırım kesin ve orada izin vermezler,,,
ulan ben mi öldürücem maynyakmısın:D
Ulan vallahi av tüfeğine domdom kurşunu takarım, üstüne de dürbün koyarım, geçerim menzildeki bi apartmanın tepesine orda ona sıkarım, kaçabilirsem de kaçarım :D
valla işimiz zor öldüreyim ama yakalanmak var, masum insan ayağı yapıp bir aletle kaşla göz arasında indiririm gerisini bilemem:D
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Askerlik yapmayı nerde istersiniz?
Soru 10 / 13
Benim kafam çok çalışır çok çalıştığı içinse eğitimden kaçmak isterim, yani bölge farketmez ben karargahımda dururum:) dışarı adım atmam:)
Şırnak, hakkari, tunceli, diyarbakır, hadi gidiyozmu çatışmaya:D
tabiki rahat askerlik için batı ve iç anadolu:)
ulan kuzey ırak olsun basıcam kandili indiricem şerefsizleri :)
valla doğu da teröre hesap sorarım fakat batıda da olsa güzel olur :)
valla mekan farketmez ama aksiyon olsun :D
yer mekan farketmez askerlik rahat olsun, eğitim olmasın, gelemem öyle şeylere :)
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Diyelim ki doğuda bi karakola düştünüz, fakat teröristler sisnsi bi saldırı yaptı ve siz şiddetle geceyarısında yataktan uyandınız ne yaparsınız?
Soru 11 / 13
Anneciiiiiimm ben ölmek istemioom, korkuooomm, mümkünatı yok kafayı tırlatırım:S
Ben arka kapıdan askeri jipi alıpta arka diyarlardan kaçsam :)
Eyvah sığınaklara girin, tünele girin, :S bulamasınlar :)
laaayn kalkın bastılar karakolu, çok dikkatli olmamız lazım, korkmaya başladım :S
Sniper ve ben evet armut devirmeye devam :)
Şşşş kalkın ulan karakolu bastılar, ateeeşşş ediiiinn, lambaları söndürün, bugün bu kahpeleri geldiklerine pişman edicez:D
Vay soysuz pchlere bak :) beyler gelin şunlara kendi ilaçlarından verelim:) trrrr da da da da güm güm güm geberin uleeeyn :D
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Yine karakoldasınız ve teröristler sizin telsiz bağlantınıza girdi ve sana şunları söylüyor... Lan seni gebertiriz , kaç bu diyarlardan, karının çoluğunun çocuğunun veya manitanın yanına git annenin babanın yanına git, yoksa öldürürüz seni diyolar, sen ne yaparsın?
Soru 12 / 13
Ben ölecekmişim sizde gülecekmişsiniz ha? İŞTE O ZAMAN VATAN SAĞOLSUN!!!
çatışırız ama korkmuyomda değil yani :)
Derhal telsizle daha büyük karargahlara bu tehditdi bildiririm ve çatışmaya önceden hazırlanırım!
Gelceğiniz varsa göreceğinizde var!
kendime eğitim kazası süsüverip, kendimi başka yerlere naklettirrim.
Tırstım bak, dilekçe yazarım psikolojik sorunlarım olduğunu sölerim, kendimi teskere ettirrim.
Valla kaçarım...
Anatominiz Hangi Askerliğe El Veriyor?
Son soru :) Çatışmaya girmeyi severmisinz ve orda şehit olmayı göze alırmısnız?
Soru 13 / 13
Biz ölmeyiz Öldürürüz, kaçmayız kaçıttırırız, çatışma mı var oleeeeyyy :D
Çatışmak benim işim değil, ama olursa şehit de oluruz gazide :)
çatışmak da istemem, şehit olmakta istemem.
çatışmam şehit de olmam, ben rahat askerlik yapamk isterim eğitim çatışma bana ters bişey..
çatışmamda şehit de olmam, karargahımda durmaya razıyım :)
çatışmaya girerim fakat ölmek için değil, öldürmek için varım!
Çatışmaya girerim, şehit olmayı da göze alırım.
Aydarkagan_Yildizoglu49
tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur
Online People - Flört edin, sohbet edin ve yeni insanlarla tanışın
Önerilen Testler
İnsanlar Sizin Hakkınızda Ne Düşünüyor?
Karakteriniz Hangi Araba?
Hangi Futbolcusun ?
Vampir Olsaydın Özel Gücün Ne Olurdu?
Seni Seviyor Mu ? Öğren !
Hangi Takımı Tutuyorsun?
Ne Kadar Futbolu Biliyosun??
Arka Sıradakiler De Hangi Oyuncusun?
Hangi Milli Futbolcusun
Hangi Aşk-I Memnu Karakterisin?
Senin Abur Cuburun Hangisi?
Hangi Universitede Okumalısın?
Hangi Sinema Karakterisiniz..?
Hangi Futbolcusun?
Predator Vs Teco :D
Dünya Knight Online Olsa Hanqi Job Olurdn :D
Hangi Rap'çisin(Turkısh)
Hangi Osmanlı Padişahısın?
Hangi Araba Size Uygun?
Hangi Komedyensin ?
Hangi Smack Down Yıldızısınız?
Doğum gününüze göre hangi hayvansınız?
Hangi Geniş Aile Karakterisin ?
Aşıkmısın? Öğren !
Hangi Renklee Mutlusun
Hanqi Ünlüye Benziyosun...??_??
Hangi Dizinin Hangi Oyuncususun?
Hangi High School Musical Karekterisin?
Hangi Arabasın
Ne Kadar Zekisin
Daha Fazla Test
Önerilen Anketler
Seni Seven Kişinin Baş Harfi Ne ?
Bugün Seçim Olsa Oynuzu Hangi Partiye Verirdiniz ?
Hangi Takımın Daha Çok Taraftarı Var?
Kürt Açılımı
Türk Bayrağı
Hangi Üniversite ?
Müzikkk
Okulda Hangi Şubedesin?
Sizce Fenerbahce Bu Sene Ilk Uce Gırebılırmı:)
Önemli Olan Güzeli Sewmek Mi Yqksa Sewdiqini Güzel
Daha Fazla Anket
Tavsiye Edilen Uygulamalar
Şanslı Mısın?Şansız Mısın?
Top Mu Pop Mu
Ne Kadar Başarılısın?
Aşık Mısın/Değil Misin
Aşıkmısın Acaba
Will You Ever Win The Lottery
Lonely Or Together?
Akash Vs Janalan
Daha Fazla Uygulama