|
|

Tebrikler Valla..
Kess Yaaaa :S
Çok Saolll xD Cnm Sın xP
Bastım Tekmeyi.. Muhaahaha xD
Aga Yalan Söleme Baq xD Dİline Bİber Sürerim Baq xD
Aşkımsın Yaaa xD Seni Çoq Seviom...
Nabıon HAcı Sen Yaa :D Delimisin :D
Tokatı Bastımm.. Akıllan Artıq..
Ne?? :s Şaşrttıhn Beniii :S
Hayatımda Yhoksun Artıq... gid :S