|
|

yemeğe daha çok varsa...
koyu sevenler için...
enerji geliyorum demez...
bi bahanen var mı?
mımmm....
dan...kek...
anne eli değmiş gibi...
bi biskrem versem...
hımm....
sevmeyen var mı...
herkese bi halley oluyor...