|
|

aynı sen..
sen beni hep ısırıyosun ama ben yinede seni seviyorum :)
hep mutlu ol..
canım arkadaşıma..
canım dostuma..
hemen iyileş nolur..
seni seviyorum
sana aşığım
iyiki varsın..
mutluyum..ya sen..