Ai Na Toho Do Ho Batak Sitohona??

Ai Na Toho Do Ho Batak Sitohona??

Mory mbOot Simanjuntak:"Tuangka halak batak na adong di portibion.Sungkun ma jo dirim,nasa dia holong ma roham tu bona pasogit on."

Başla Paylaş
Ai Na Toho Do Ho Batak Sitohona??
Ai Na Toho Do Ho Batak Sitohona??
aha do kata na paling mar arga di ho??
Ai Na Toho Do Ho Batak Sitohona??
aha do na paling hussus molo di arsik-arsik ni batak.
Zulaikha.Lazuardi99 tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur