|
|

çok tatlı bir meyve
soğuk kış gününde yenilecek bir meyve
soğuk kış gününde yenilecek bir meyve
tatlı bir cennet meyvesi
çok kaliteli bir meyve
iyisini ayılar yer:D:D:D
ayvayı yedik:D:D:D:D:D
çok ekşi
tatlı
tek sözle harika
süper:D