Sizce Sevdiğiniz "Güzel Ama Aptal" Mı Yoksa "Çirki

Sizce Sevdiğiniz "Güzel Ama Aptal" Mı Yoksa "Çirki

Siz sevgilinizin aptal olursa olsun yeterki yakışıklı olsun mu dersiniz yoksa aman ben aptal çekemem zeki olması önemlimi dersiniz buyrun anketime katılın!

Başla Paylaş
Sizce sevdiğinizin (güzel/yakışıklı ama aptal) mı yoksa (çirkin ama zeki) mi olmasıını tercih ederdiniz?
Bukak_Tugluk tarafından oluşturuldu
Kendi anketinizi oluşturun