Dunya'nın % Kacını Yoneteceksın?

Dunya'nın % Kacını Yoneteceksın?

ANNADIM ABİH YAPARSIN KOCHUM %0 ? %31 ? %52 ? %73 ? %100 ?

Başla Paylaş
Dunya'nın % Kacını Yoneteceksın?
Dünya gezegeni senin elinde olsa hangi ad daha uygun olurdu!?'^!+0.53
Dunya'nın % Kacını Yoneteceksın?
Eğer dünyayı yönetirken zorunlu herkesin oynayacağı oyunu seçseydin neyi seçerdin?!'^+%'
Dunya'nın % Kacını Yoneteceksın?
Dunya'nın % Kacını Yoneteceksın?
Facebook grubunda en çok kullandığınız emoji!?'+%'^+?&.34*25
Bayboga.Kavaklioglu tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur