10 Yıl Sonra Nerdesin ??

10 Yıl Sonra Nerdesin ??

Geleceği görüyorumm...... Çöpçü ve sokaklarda ...... ? Memur ve Emniyet Müdürlüğünde ..... ? Başkan.... ? Kuaför.... ? Boş.... ?

Başla Paylaş
10 Yıl Sonra Nerdesin ??
10 Yıl Sonra Nerdesin ??
Efsanelere inanır mısınız?
Bitaybiki_Aykac tarafından oluşturuldu
Kendi testini oluştur