לאיזה שחקנית את הכי דומה?

לאיזה שחקנית את הכי דומה?

....... דנה פרידר ? עדי הימלבלוי ? אדם רודברג ?

เริ่ม แบ่งปัน
לאיזה שחקנית את הכי דומה?
מה היית רוצה להיות שתיהי גדולה ?
לאיזה שחקנית את הכי דומה?
לאיזה שחקנית את הכי דומה?
למי את חושבת שאת הכי דומה ?
לאיזה שחקנית את הכי דומה?
לאיזה שחקנית את הכי דומה?
והינה הגיעה השאלה הרגילה ...! איך היה החידון ? (:

แบบทดสอบที่แนะนำ