מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?

מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?

אתה ילד קטן או שאתה מתבגר (: אתה ילד קטן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? אתה מתבגר !! ?

เริ่ม แบ่งปัน
מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?
במחשב אתה ..
מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?
מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?
מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?
מה יותר טוב לך , להיות ילד קטן או לגדול ?
החידון הזה הוא

แบบทดสอบที่แนะนำ