Social App Builder
Social App Builder
สร้างแอปใหม่
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
สร้างบัญชี
เข้าสู่ระบบ
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Yaşadığınız aşkın seviyesine basit bir bakış sadece ama cevaplar içtense sonucun doğruluğu olabilir unutmayın !...
เริ่ม
แบ่งปัน
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Günlerden pazar. Sabah uyandınız. Eh yorgunluktan kalkma bir ağırlık var. Birlikte bir yerlere gidecektiniz ?
คำถาม 1 / 13
Her yanım ağrıyor ve halsizim. Arar şimdi. Ne desem acaba !
Kahretsin. Bu gün bir yere gidecektik di mi. Hazırlanmam lazım. Offf
Kalksam mı ? Ama belki güzel geçer. Hımmmm.
Offf. Bu gün hiç bir şey canım istemiyor. Arayım da planı ertelesin
Sabah uyanmak mı ? Hem de pazar ? Gezmeye mi ? Boş versene !...
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Buluşma noktasına varmak üzeresiniz. Ve onu arkadaşlarının arasında görüyorsunuz. Neye dikkat ediyoruz ?
คำถาม 2 / 13
Ben şöyle kenarda kalayım aman. Neden başkaları da gelir ki....
Demek burdasınız. Merhabalar. diye iyi bir giriş yapmaya ve ilgimi göstermeye özen gösteririm.
İşte orda. Ah ne de güzel/yakışıklı. Hımmmm benim için giyinmiş yerim ben onu diye iç geçiririm.
Oh nihayet. Fazla geç kalmadım umarım. Kaçırdığım bir şey var mı ? diye sorarım
Sakin ol. Aşırılığa kaçma. Ama sarılasım var. Ayıp olur mu acaba.. Gibisinden telkinlerle sakinleşirim..
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
İlişkinizin ilk başladığı tarihi ilk ne zaman düşünür ya da merak edip hatırlamaya çalışırsınız ????
คำถาม 3 / 13
Daha ilk anda bir yere not ederim
Dün ne yedin diye sor daha iyi.
Güzel günler aklımda kalır hep. Ve o gün kesin güzel bir gün olmuştur ve hep hatırlarım
Hatırlanacak pek çok güzelliğin içinde onu kaçırmış olabilirim belki. ama bir iki ay sonra sanırım.
Zamanın akışıyle sanırım o sormadan kolay kolay aklıma gelmez. Sorarsa epey bir düşünmem gerekebilir.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Aşkın bir hedefi ya da varmak istediği bir nokta var mı ? Ki varsa sizdeki etkisi ?
คำถาม 4 / 13
Aşk varsa hedefi de olmalı heralde...
Her sabah bir sonraki sabah aynı mutluluk uyanacakmıyım diye endişeliyim. Bunu aşmanın bir yolu olmalı. Sonsuza kadar benim kalsın lütfen.
İçimden kaşmak geliyor. Issızlıklar içinde bir yerde baş başa kalmak. Rüya değilse bu ne istiyorum ki ben. Hep benim olsun sanırım. evet bu olmalı
Sıcacık bir sarılıştan, tatlı tatlı dokunuşlardan daha güzel ne olabilir ki. Bir ömür sürer mi bilmem. Ama keşke sürse.
Yarınları bilmek zor ama şu an çok mutluyum. Tek bildiğim bu. Hedef neresiyse oraya giderim valla.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Bir gün bir kavga çıkar ve hatalı olan da o'dur.
คำถาม 5 / 13
Bir birimizi tanımamıza yardımı oluyor. Arada tartışmalar normal. Umarım beni anlar.
Heralde anlayacaktır hatasını. Yoksa o iyi biri biliyorum. Öyle ama di mi ?
Hiç de umrumda değil. Benimle kalsın bana yeter.
Usulca çıkar giderim. Belki biraz içer sonra dönüp mışıl mışıl uyurum
Yok yere kırgınlık çıktı işte. Ne gerek vardı sanki. Off ya. Ne yapacam ben şimdi.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Bir davete gittiniz. Çok da tanıdık bir ortam değil ama davet işte, bilirsiniz. Kalabalık içinde siz nerdesiniz ?
คำถาม 6 / 13
Bir süre onu rahat bırakırım. Arkadaşlarıyla konuşsun. Yeni insanlarla tanışmak iyidir.
Eh ne yalan söyleyeyim kolundan hiç çıkmam. Sahibi belli olsun di mi ama.
Hemen yanından ayrılmam. Ona orada olduğumu hissettiririm
Kenarda elimde bir içecekle eve gideceğim saati bekler bir halde oflayan koumunda
Onu görebildiğim her hangi bir noktada ama ihtiyacı olduğu an yanı başında.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Onun sevmediği ama sizin çok sevdiğiniz şeyleri düşünün. Bir liste yapsanız ????
คำถาม 7 / 13
Bir kaç ufak eğlencemi saklı tutuyorum. Belki bir ara arkadaşlarla eskisi gibi takılırız.
Listede olacakları düşünmek bile istemiyorum...
O listeyi yırtıp atalı çok oldu. Hem yanlız başına ne anlamlı olabilir ki ?
Önemli olan anlaşabilmek değil mi. Fadakarlık ilişkinin temeli. Önemsemem.
Sanırım uzun bir liste olurdu. Belki de olmazdı. Ama önemi yok. Bu ara onlara ihtiyacım yok.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Geçmişinizden izler vardır mutlaka. O izlerin sizdeki yeri ?
คำถาม 8 / 13
Bu zamana kadar yaşadıklarıma şimdi gülüyorum. Meğer ne şapşalmışım. Mutluluk o kadar da basit değilmiş anladım
Dün dünde kaldı. E peki yarına bir şey kaldı mı ? Umarım kalmıştır...
Geçmiş kolay unutulmuyor. Dersler çıkardım kendime. Artık hata yapmak istemiyorum.
Geçmiş mi ? Güzel zamanlardı. Günahı sevabıyla.
Uzun zaman evveldi. Hepsi geride kaldı. Artık başka bakıyorum hayata.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Aşk'ın sonu evlilikse ( kimine göre birlikte olmak da yeterli ) O nasıl bir durum olurdu ?
คำถาม 9 / 13
Bunun anlamını yaşadığımda anlayacağım ve çok seveceğim eminim.
E olmalı da zaten. Can cacanı ister değil mi ama ?
En sonunda sadade geleceğiz. Bu hoşuma gider.
Hedef koymak doğru değill ama evet çok isterim bu kesin.
İyi olurdu. Ama işte bir de her şeye karışmalar olmasa
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Peki ya seks.. Aşkla ilişkisi nedir
คำถาม 10 / 13
Arzulara ulaşmanın en masum ve bahaneye ihtiyaç duyulmadığı bir yol
Aşkın en gerçek yanı bu olsa gerek. Bütün dünyadan arınıp gerçeğe dönmek gibi bir şey
Galiba aşk sevişme hevesini artırıyor. Aşık olduğun insanı arzulamak çok normal
Sanırım yanlızca seks anlamsız ve aşkın getirdiğine sadece seks demek haksızlık olur
Severek dokunmak ve dokunulmak. Bundan ötesi olamaz heralde.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Aşıksınız ama olmaz bir durum var. Yalan söylemek için hangi durum geçerlidir sizin için ?
คำถาม 11 / 13
Hayatı tanıyorsan gerektiği zamanı da bileceksin arkadaş.
Her zaman gerçeklerin söylenmesi doğru gelmiyor bana.
Küçük önemsiz konularda ve üzülmesini önlemek adına saklamak şeklinde belki.
Nasılım ? Beğendin mi ? Eğlendin mi ? gibi soruların cevaplarını hep evet demelisin
Onun üzüleceğini düşünürsem belki ama yine de söyleyemem heralde.
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Aşkınız uzun zamandır devam etmekte Zaman zaman rutinleştiğini düşündüğünüz olacak mı ? Ya da rutin ne demek sizce ?
คำถาม 12 / 13
Aşıksam her gün farklı olmaya çalışırım. En azından küçük de olsa bir değişiklik yaparım mutlaka. Yapılmazsa bu rutin işte.
Düzenin sizi hapsetmesi gibi bir şey. Olmasını istemem doğrusu. Oyunlar bulurum mesela.
Hayatın kendisi öyle ya da böyle rutin değil mi. Boş vermeli. Ara sıra kafaları dumanlarsın olur biter.
Mutlaka bir gün olacak bir durum. Kaçılmaz. O zamana kadar tadına doya doya bakmalı aşkın.
Sıkıcı bir şey olduğu kesin. Ama alışılır heralde zamanla....
Ne Kadar Aşıksınız ? ( Ya Da Oldunuz ? )
Ya aldatmak. Aldatırım dediğiniz bir hal bir durum ya da bir sahne var mı ?
Not: Yakalanmayacağınızın garanti olduğu bir durumda olsa bile ?....
คำถาม 13 / 13
Bu çok gereksiz bir şey. Aşıksam nasıl başkasını düşünürüm ya da dokunurum. Aşk ve aldatmak. İmkansız
Düşünmedim düşünmek de istemiyorum. Kendime saygımı yitiririm. Yüzüne bakamam bir daha
Her gün portakal yenmiyor al istersen bu muzu bir tarafına derlerse ne yapacaz ???
Hiç düşünmedim. Umarım düşünmemi gerektirecek bir şey de yaşamam...
Zaman zaman aklıma geliyor. Yapar mıydım acaba diye. ama sanırım hayır. Yapmam yani.
สร้างโดย
Ermen74
สร้างแบบทดสอบของคุณเอง
Online People - ออกเดท แชท และพบปะผู้คนใหม่ๆ
แบบทดสอบที่แนะนำ
คุณอยู่ก๊กไหนในสามก๊ก
คุณเป็นเวช(สถิติ)แบบไห นกัน
ครั้งแรก.
รู้จักนุ่น ดียัง??
คุณอยู่ห้อง502จริงรึเป ล่า
คุณว่าใครคือผู้หญิงในฝ ันของเต่า
ใครคือไอดอลคุณใน Dota ?
คุณรู้จักงานฮิญาบสีเทา เคราหลากสีดีแค่ไหน
คุณเหมาะจะเป็นอะไรในรั ้วจักรคำคณาทร??
คุณจะได้ใครเป็นแฟน
คุณเป็นคนโคราชมากแค่ไห น???
คุณรู้จัก "ดวงกมล สุธรรมโชติ" ดีแค่ไหน
คุณเหมาะกับขนมหวานชนิด ไหน?
เทอ..จะรักหรือเทอจะร้า ย
ถอดรหัสหัวใจ ตอน คุณมองหาคนรักแบบไหน?
คุณรู้จัก ฝนซ์จี้ มากแค่ไหน??
ในมุมมองของคุณอาจารย์บ ัณฑูรย์เป็นคนแบบไหน??
เค้ามีกิ๊กหรือป่าว
คุณรู้จัก จักรคำคณาทร ดีแค่ไหน?
เป็นสาวก Monkey เหมือนกันรึป่าว?
อยากรวยอ่ะป่าว
ทดสอบการนอกใจ !!
คุณเป็นใครในห้อง 502
คุณรู้จัก แอน มากแค่ไหน
ดูดวงที่แม่นที่สุด
อนาคตการเงินคุณจะเป้นอ ย่างไร
คุณเป็นใครในเด็ก(เล็ก) บ้านสายรุ้ง
คุณเป็นแฟนพันธุ์แท้ ยูโร ทีมไหน?
Utcc 49 คุณจะได้เกรดอะไรใน สัมมนา
คุณอยู่ก๊กไหนในสามก๊ก
แบบทดสอบเพิ่มเติม
โพลล์แนะนำ
ผลสำรวจความเกลียดชัง 301
ใครใน/7วอนตีนสุด
อยากปล่อยปลดสักกี่วัน
คุณจะเอ็นติดไหม???
โหวตreident Er สวนดอก ภาค2
อกหักต้องไปดู กวน มึน โฮ หรือ สิ่งเล็กๆ...
Car Insurance
Where You Most Like To Go In The Gulf Of Thailand
คิดว่าใครนิสัยดีที่สุด ใน ม.1/3
Fibo Polls
แบบสำรวจเพิ่มเติม
แอพที่แนะนำ
มีโอกาศจะรีเทรินเเฟนเก ่ามากเเค่ไหนนนน ????
คุณ"Rasta"แค่ไหน??
คุณจะติดพิบูลหรือไม่
คุณเป็นอะไรในเมนูอาหาร ตามสั่ง
อ๊อดดี้อยากรู้- คุณ น่าทาน หรือ นาธาน?
แอพเพิ่มเติม