Ne Kadar Noktaavşaksın?

Ne Kadar Noktaavşaksın?

:P Yavşak mı yazsaydım be:D Yok artık sen bir yavşama ekolüsün aynı ben:D ? Yavşak olmasan da sempatik ayağına iş götürüosun:D ? Sen result 4sün:D ?

เริ่ม แบ่งปัน
Ne Kadar Noktaavşaksın?
Bi arkadaşını gördün nasıl selam verirsin?
Ne Kadar Noktaavşaksın?
Sınavda arkadaşınız sizi üzdü ne dersiniz?
Ne Kadar Noktaavşaksın?
Ölmeden önce son sözleriniz? (Kemancı vs siz)

แบบทดสอบที่แนะนำ