Social App Builder
Social App Builder
สร้างแอปใหม่
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
สร้างบัญชี
เข้าสู่ระบบ
Ne Olduğunu Bul...
özenti misin? ırkçı mı? Amerikanvari mi ? tam türk mü? Tam tüksün ulen! ? Sanki hafiften kayıyon. ? IRKÇIIIIIIII SENİİİİİ! ? TEBRİKLER ! ?
เริ่ม
แบ่งปัน
Ne Olduğunu Bul...
merdivenden aşağıya tükürdün mü ?
คำถาม 1 / 7
aa hangi pislik yapar ki ? pis insanlar!
BİNAMIZ BİR SÜRÜ KATLI :/ TÜKÜRSEM 10 SAAT BEKLERİM
E TABİ KÜÇÜKLÜĞÜMÜZDÜR BİZİM ULEN BİR DE ŞAP DİYE SES ÇIKARDI KIZACAKLAR DİYE SÇARDIK :)))
EZİKLER YAPAR. GİT BANYOYA TÜKÜR
küçükken yapabilirdık...
SÖYLEMESEM,MANTIKLI ŞEYLER SORAR MISINIZ?
Ne Olduğunu Bul...
Makyaj yapar mısın?
คำถาม 2 / 7
ah, okulun popisiyim tabi yapacağım. kimse kızamaz bana . evden kaçarım (erkeksen cevap şu = makyaj yapan kadınlar çok sxi oluyor .)
e yani havam bozulur :/ (erkeksen cevap şu = ah, makyajsız kadın organiktir. :/ )
gözlerim zaten çekik , eynenier çekersem gözlerim uzaya çıkar.( erkeksen cevap şu= kızlarımızın gözü zaten güzel dudak dese incecik ne gerek var)
HI YAPAK DA BABAM BACAĞIMIZI KIRSIN! (erkeksen cevap şu= makyaj yapsında bacağını kırayım ortalık kötü)
MAKYAJ YAPMAYAN İNSAN KALDI MI ? IY ÇOK DOĞAL. AMA ANNE BABA GELİNCE SİLMEK GEREK :( GİDİCEM UZAKLARA AMA YAŞAYAMAM HEPSİ GAVUR. (erkeksen cevap şu = ıyy hepsi iğrenççç iyi ki erkeğim :) )
yerine göre.(erkeksen cevap şu= özel günlerde kızlar/kadınlar makyaj yapmalı ama çocuklara uygun değil)
Ne Olduğunu Bul...
Evde ne kullanıyorsunuz (yemek yemek için)
คำถาม 3 / 7
bizde her şey cubukla yenir.
bizim ülke dışındaki ülke beni ilgilendirmez. evde ne ile yediğim seni hiç ilgilendirmez!!!
çatal bıçakla yemeye kendimi alıştırıyorum...
e tabi elle yeriz . sulu yemekler hariç. onlar da tahta kaşıkla mideye iner.
elle de yerim, çatal bıçakla da, çubukla da yerim, kaşıkla da her türlü yerim :)
önemli olan kibar yemek
Ne Olduğunu Bul...
ne giyersin?
คำถาม 4 / 7
ah yöresel kıyafetler candır! ama diğerlerine saygı duyarım ablacım.
her zaman turuncu-kırmızı salaş şeyler giyerim
kadın, her zaman tarzdır. erkekte şık olmalıdır.
sokakta rahat, özel günde abiye, evde pijama
tarz olmaya çalışıyorum cınım çok cici :) sokakta bile mini etek çok şeker :D yada pantolon...
ülkemin kıyafetleri dışında bir şey giymem hepsi salakça!!
Ne Olduğunu Bul...
evde hangi dil konuşulur?
คำถาม 5 / 7
2/3/4 dil biliyoruz . yerine göre . ah neyse , zamanımı tüketme. sahi ne zaman bitiyor bu test?
annmle biz ingilizce çalışıyoz. babam da yardım ediyor. what is your name? would you like some apple? goodbye!
her dili öğrenmek isteriz. ama aile içinde genellikle türkçe.
japonca. çok tatlı :)
kendi dilimiz dışında bütün diller salakça
türkçe. ama yabancı biri gelirse uyum sağlarız. sahi, türk müsün bu testi hazırlayan kız?
Ne Olduğunu Bul...
Özgecan hakkında ne düşünüyorsun?
คำถาม 6 / 7
ah, adalet neredeee??!!
ah, insanlık yok. türkiye de işte bu yüzden gelişemiyorQ
bizim burada salaş kıyafetler giyilir. tecavüzcü azdır ve cahillik yoktur. kadınlar çığlık atmalı. anlayışsız köpek(tecavüzcü) !!!
Özgecanın katilini bir elime geçirsemmm!!! hadım etsinler bunları
saçmalık. neymiş edendim tecavüzmüş . mini etek giymeseymişş :/
yazık bu kıza . bunu yapana YAZIKLAR OLSUN. insan mı bunu yapan? yaratık.
Ne Olduğunu Bul...
SENCE OKULLARI TATİL EDEN VALİ....?
คำถาม 7 / 7
ah, çok iyi . (rezil olmayayım, aslında yastık gibi sarılasım var :) )
ah, japonyada hiç tatil yok. çok çalışkanız
çok iyi insan tatil yürekli adam ADAMIN dibi
çok sevimli bir adam. Caps'lerde de çok tatlı görünüyor . iyi yürekli ;) bu arada fanlarıma selamlarr :))))))
ne yani tatil veriyor diye ayağına mı kapanak! türküz olm biz . atamızın ayağına kapanırız sadece. bir de Namaz kılarız. hayatta olsaydı Peygamberimizin ayağına da kapanırdık
türkçe adamın dibi . değilse çöpe atın.
สร้างโดย
Atsiz.Atan
สร้างแบบทดสอบของคุณเอง
Online People - ออกเดท แชท และพบปะผู้คนใหม่ๆ
แบบทดสอบที่แนะนำ
คุณเป็น Pk602'50 รึเปล่า?
เรามาลองกัน
ถ้าโลกแตกคุณจะได้ไปอยู ่ดาว?
อยากถีบใครมากที่สุด ม.3/6 Tp
คุณเป็นใครในคณะสถาปัตย กรรมศาสตร์ลาดกระบัง
คุณว่าคุณเล่น Hon And Dota เก่งมากแค่ไหนกัน
คุน คือ ใคร ใน รีบอร์นนน
คุณเป็นใครใน Murder Drones
ดวงรายสัปดาห์โดยหมอยุ่ นทาโร่ห์
คุณคือแฟนพันธ์แท้ W.K.Band หรือไม่
คุณคือใครใน Pd
รู้จักอิงอิง ศศิพิมพ์ดีแค่ไหน
คุณเหมือนใครในยอแซฟ
คุณเป็นนักเตะคนไหน
คุณสามารถเป็นสมาคมขนอม ได้ไหม ?
ทดสอบความเป็นนักสืบในต ัวคุณ!! [ม
คุณรักเพื่อนมากเเค่ไหน กันนะ?
คุณเหมือนใครใน my little pony
คุณเหมาะกับ "ร้าน" แบบไหนใน Chapter One
คุณเหมาะที่จะเป็นอะไรก ันแน่
เพื่อนสหกรณ์แม่โจ้คนไห นเหมาะสมกับคุณ
Who R U In Marketing Team?
A-Z With Shinhwa
ทายนิสัยจากความชอบอยู่ ในส่วนต่างๆของบ้าน
Twilightlism
คุณเป็นใครใน Smurf !?
คุณคือ Rapper คนใดในเอเชีย
Pony Pokemon
Are You A True Cr7 Fan?
Come Sei Fatto
แบบทดสอบเพิ่มเติม
โพลล์แนะนำ
Reunion 601 S.B.W.
อร่อยโดนใจ
เผือก เจนี่ + คุณพี่ไฮโซ
คุณชอบอัลบั้มใดของเอิร ์ธมากที่สุด
ทำเฟสบุครุ่น ??
กานน แซ่ลิ่ม
มหิดลวิทยานุสรณ์ Vs. เตรียมอุดมศึกษา
อกหักต้องไปดู กวน มึน โฮ หรือ สิ่งเล็กๆ...
Bangkoklomo-Poll
India Election 2014
E-Commerce
Voting
แบบสำรวจเพิ่มเติม
แอพที่แนะนำ
แกรนด์ หรือ เกรซ
ใครสวย ???
สมหวังรึเปล่า ?
สาธิตปทุมวันกี่เปอร์เซ ็นต์
แอพเพิ่มเติม