Social App Builder
Social App Builder
Skapa ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Skapa ett konto
Logga in
האם אתם אנשים טובים?
בואו ליבדוק אם אתם ניקראים אדם טוב ואו אתם אנשים נדירים.. ? אתם בסדר.. ? אתם רעים בתחפושת טובה... ?
Start
Dela med sig
האם אתם אנשים טובים?
אתם היתאהבתם בחבר/ה של אחד החברים שלכם.. מה תעשו ?
Fråga 1 / 14
אהבה זה דבר נדיר .. אני אראה אם הם לא יסתדרו אני אנסה למה מה קרה?!
זאת ביכלל שאלה?.. ברור שכלום .. אני רוצה להיסתכל בעיניים של בן אדם בגאווה!
שיזדיינו .. חברים באים והולכים אני רוצה בחור/ה!
האם אתם אנשים טובים?
ראיתם ילד בוכה שיורד לו דם.. ויש לידו סכין עם סימן של דם.. והילד מאוד ניסער.. מה תעשו ?
Fråga 2 / 14
יש לילד סכין אני לא אתקרב אליו.. לא בא לי להיכתך זאת חולצה חדשה..
מה?!.. בואנה אתם אנשים דפוקים ברור שהיתי שם יד לעזור בכל דרך זה פאקינג ילד!!
תלוי.. אני לא יודע.. אני אנסה לעזור ..
האם אתם אנשים טובים?
שמעתם שמחפשים בן אדם לקדם בעבודה שלכם.. וסומכים על המילה שלכם.. אבל למישהו מגיע את הקידום הזה יותר מימכם.. מה תעשו?
Fråga 3 / 14
אמ.. שאלה קשה אבל אני אגיד את האמת כי אני מצפה שיעשו לי את אותו הדבר..
אני חושב שזה תלוי בבן אדם אין לי כוח לבוס מעפן..
אקדם את עצמי נשמה זה אפילו לא שאלההה!! אני רוצה את החולצה שD&G !!
האם אתם אנשים טובים?
אתם יוצאים עם החברים שלכם לישתות וכאלה.. ואחד החברים שלכם שתה יותר מידי .. והוא מיסתבך במכות מה תעשו ?
Fråga 4 / 14
אפריד נשמה הוא מיסכן .. כמה שהוא מפגר .. הוא חבר שלי אני לא מפקיר.
מי רב שהוא שותה שיחטוף .. אולי ילמד לקח..
מי רב שהוא שותה שיחטוף .. אולי ילמד לקח..[ברור שאם זה יהיה מוגזם אני אפריד יש גם לי גבולות]
האם אתם אנשים טובים?
אתם עדים להיתעללות בילד..[אמא נותנת סטירה לילד באמצע הרחוב ומושכת אותו חזק מאוד מהיד..] מה תעשו?
Fråga 5 / 14
מיסכן.. אני אצעק עלייה !!..דברים כאלה לא עושים לילד !!
נשמה אולי הילד עשה משו לך תידע.. צריך לדעת להיתנהג..
תיראו כל אחד והבית שלו זה קשה להיתערב במצב כזה .. אבל מוגזם זה מוגזם..
האם אתם אנשים טובים?
בידיוק ניפרדתם מהחבר/ה.. ואתם שומעים שמתחילים איתו/ה והיא/וא זורם/ת.. מה תעשו?
Fråga 6 / 14
אם אוהבים בן אדם צריך לדעת שלחרר ולהיות מאושרים בשמחת אחר.
זה צורם אני אדבר איתו/ה ואגיד לו/ה שיקח/תיקח יותר זמן כי זזה קשה לי..
מזהה.. אני יפתח גם אותה וגם אותו סאמא של שניהם !!
האם אתם אנשים טובים?
יש לכם ידיד/ה שיש לכם משו אליו .. ומגיע רגע שאותו בן אדם בא אליכם ואתם מגלים שיש לו משו למישהו אחר.. ואתם יכולים לידאוג שהם היו בייחד.. ואתם יכולים לסכסך מה תעשו ?..
Fråga 7 / 14
אכפת לי מהבן אדם אני אנסה לידאוג לאושר שלו .. גם אם זה אומר שזה לא איתי..
אני לא אתערב.. אם זה נועד ליקרות זה יקרה לבד.
נו באמת מה זה השאלות האלה.. אני אסכסך אולי זה סתם הידלקות קטנה..
האם אתם אנשים טובים?
ונעבור לשאלות מסוג אחר..: האם בגדתם פעם בבן או בת הזוג שלכם?
Fråga 8 / 14
כולה פעם אחת!! יואו ..
לא !.. מה אתה דפוק מי יעשה דבר כזה!?
קרה שמישהו/יא שהיה לי משהו אליו היתחיל היתחיל/ה איתי .. זרמתי בקטנה.. יש לי מחוייבות אני לא אסחף..
האם אתם אנשים טובים?
מה עשיתם לבן הזוג ליכבוד ה "חודש" חצי שנה " שנה " ..?
Fråga 9 / 14
כלום. חח
מיסעדה..
משהו רומנטי זה כיף לגרום לו/ה לחייך!!
האם אתם אנשים טובים?
יש למישהו/יא משהו אלייכם ולכם לא.. מה תעשו..?
Fråga 10 / 14
אנסה מה יש להפסיד מקסימום אני אקבל זיון קל .. אני עושה לבן אדם טובה!!
אתן ניסיון אי אפשר לדעת אולי יצא מזה אהבה חחח ..
חחח.. לא יודע אני לא ניראה לי אנסה.. למה לפתח לו/ה ציפיות!?
האם אתם אנשים טובים?
נפל לבן אדם שעבר מולכם כסף מה תעשו? [והוא ניראה עשיר]..
Fråga 11 / 14
אם זה כסף קטן אני לא ארדוף אחריו..
אצעק לטמבל שירים את זה חח..
הבן זונה עשיר שיזדיין!! מקווה שזה 200!!
האם אתם אנשים טובים?
מצאתם את הפלאפון של החלומות שלכם ברחוב ובעל הטלפון מיתקשר בידיוק מה תעשו!?
Fråga 12 / 14
אמ.. תלוי בפלאפון חחח
אנתק לו ואחליף SIM חחח חלומות מיתגשמים ...
יענה מה יש לי ברירה ..?
האם אתם אנשים טובים?
אתם רואים חבורה של אנשים מרביצים למישהו מה תעשו?
Fråga 13 / 14
אתערב!! למה מה קרה!?
שיזדיין שלא יעצבן אנשים ואחרכ"ך יבכה..
תלוי כמה הם גדולים..
האם אתם אנשים טובים?
ואחרונה.. מה אתם חושבים על עצמכם?
Fråga 14 / 14
ניראה לי שאני יצא בסדר .. חח מה אני בן אדם טוב..
אני הבן אדם הכי טוב שתיפגשו בחיים שלכם !
לא יודע.. אני נהנה לעזור לאחרים אבל זה לא הופך אותי לבן אדם טוב..
Skapad av
Carmela94
Skapa din egen frågesport
Online People – Dejta, chatta och träffa nya människor
Föreslagna frågesporter
Vem Av Pontus Olsson Kompisar Är Du!?
Är Du En Gottegris?
Är Du Snäll?
What Character In Alladin Are You?
Hur Väl Känner Du Mig?
Är Du Emma Eller Elaine?
E Du En Beatboxare
Är Du Ett Äkta Simpsons Fan?
Hur Väl Känner Du Lahmadi?
Kiteh&Gipa
Hur Kommer Ditt Drömhus Se Ut?
Släktkunskap
Skulle Du Överleva En Zombieattack?
Hur Många Procent Har Du Fått Ner
Jämtska För Nybörjare
Larbans Quiz
Passar Du Som Lapp?
How Awesome Are You?
What Animal Are You ?
Is Your Cat Plotting To Kill You?
Your Number 1 Fear
When Will You Meet Your True Love?
What Color Is Your Personality?
❤ How Many Crushes You Have ?
When Will You Die
Which Fruit Are You????
What Type Of Dog Are You?
What Attitude Will Get You Killed?
What Kind Of Martial Arts Master Are You?
What Kind Of Beautiful Are You?
Fler frågesporter
Föreslagna omröstningar
Allsvenskan 2010
Fortbildning För Utbildningsadminisrtra törer!
Fifa World Cup 2010
Vem Röstar Du På?
Umeås Bästa Gymnasium?
Imagine....No Country!!
Ernst
Velambussen
Vem Vinner Valet I År?
New!!!!
Who Would You Like To Marry?
Who Will Win The 2010 Nba Championship
Fler omröstningar
Föreslagna appar
Passar Du Som Man Eller Kvinna?
Hur Mycket Julia Hagerblom Är Du?
Är Du Glad Idag?
Har Du En Bra Tisdag I Skoan
Codd Family Tree
C Your Luck
Will You Meet Someone New Today
Fler appar