Social App Builder
Social App Builder
Skapa ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Skapa ett konto
Logga in
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
trip lang :D Nobody. ? Crush ka nia!!? ayie :D ? Dating kaibigan??^^ ? Tsong :D go. hahaha. sakto ? Kakilala [ by name/ by face ] ?
Start
Dela med sig
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
height?? -- tsk. hahaha :D
Fråga 1 out of 8
5ft yta. hahaha. pero dati hanggang puso ko lang sya e.. ngaun umaabot hanggang isip ko. 2matangkad! tsk! :D haha
5ft. wahaha :D
basta kasing mas matangkad ako jan. hahaha.
di ko pa nga nakikita sa personal yan e?
hmm. mga 4'9 :D
need pb? hmmm. 5'1? :)
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
nakatingin sayo..ng KAKAIBA. haha. bakit?
Fråga 2 out of 8
baka nakainom yan. wahaha.
ganun talaga yan. lagi kakaiba tumingin. di naman miinom yan kya di pwdeng lasing yun :P
lagi naman :D
lasing xD
nagtama tingin namin e?
tumingin? mmm. kelan?
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
security code? tignan lang natin xD
Fråga 3 out of 8
di nia nababanggit.
ewan ko lang.. bago na e. 6 nos. nlng?:)
hmm. 7 nos. un e?^^
la syang cp :D
name ko :D
wala naman syang ganun :P
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
kurakot ba sa klase? :DD
Fråga 4 out of 8
di ko sya naging kaklase e?
ewan ko ba.
hati pa kami. hahaha.
hindi :P
minsan. ahem. hahaha :))
oo. para sakin xD
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
mabilis yung pag hinga.. bakit? [ lol xD ]
Fråga 5 out of 8
cnusumpong yan. hahaha.
'cuz i took her breath away. wahahaha.
hikgirl? XD
malamang hinihingal. haha
nakita kong tumatakbo e. baka napagod?
tsk. di naman sya ganyan dati e,
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
sa tdel.. naglalakad sa kkk. bakit? [elem side]
Fråga 6 out of 8
bibili mini canteen :D
dun kami lagi naglalakad e. miss nia ko. hahaha.
papunta kay mame nia. :D
saan daw?
sisilayan ako xD
walang kasama e. punta muna kay mame nia :D
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
tel.fone num.? :D
Fråga 7 out of 8
090909090 :D
791-__0_ :P
tel num. namin.. alam nia:)
text2 lang kami nian. haha.
tuuuuuuuuuuuut
wala clang gnun dati e. ewan ko lang ngaun..
Ano Ka Para Kay Gibyang? :)
TB? RH? HZ? BP? HB? WP? TAMBAYAN.
Fråga 8 out of 8
ano yan?
ha???
idk
sa puso ko. xD
tara! :D
wahaha. nice :D
Skapad av
Andreane.Barton4
Skapa din egen frågesport
Online People – Dejta, chatta och träffa nya människor
Föreslagna frågesporter
Hur Mkt Kan Du Bajsa På Ett År
Hej Vem Är Du?
Valstrategi 2010(Block)
Är Du Fful Som En Apa
How Awesome Are You?
Vad Är Du För En Människa???
Är Du Galen Innombords?
Vad Kan Du Om Sökordsmarknadsföring?
Hur Mycket Kan Du Om Andreé Marschall
Vilken Bonnläpp Är Du
Gillar Du Hamburgare?
Varför Quiz(A)R Du
Vilken Sorts Pension Behöver Jag
Tycker Du Om Vintern?
Ko Si Iz Najluđeg Vip-A U Četvrtoj Gimnaziji??
Vad Tycker Du Om Human?
Vilket Djur Är Du?
Vem I Tvåan På Sunds Är Du?
Vem I Naaa Är Du?
Vem I 8A, Gudhem Är Du?
Vem Sitter Bakom Din Dörr?
Är Du Nästa Heaton
Vilken Kändis Skall Du Ersätta Efter Dennes Död?
Vad Gör Du Om 3 Ankor Går Över Gatan?
Vilken Mufftyp Är Du?
Vilket Djur Passar Dig Mest?
Vilken Sort Skulle Du Passa I Wo Night Elf,...
Hur Bra Känner Du Malin Wood
Vilken Årstid Är Du?
Vad För Nåt Gillar Du Egentligen
Fler frågesporter
Föreslagna omröstningar
Hur Mycket Kan Du Om U2
Rösstarn
Axl Nd Ale
Vilken Färg Gillar Du Bäst?
Vilken Bil!?
Allsvenskan 2012
Umeås Bästa Gymnasium?
Men A7san Wa7ed
Parti Undersökning #1
Runescape Poll
Fler omröstningar
Föreslagna appar
Spennar??
Är Du Puckad??
Hur Trött Kommer Du Vara I Dag?
Är Du Snäll Eller Elak Idag?
Lika Snygg Som Ralle Rask
Fler appar