Social App Builder
Social App Builder
Skapa ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Skapa ett konto
Logga in
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
"aşkım için ölürüm" diyenler fos mu çıkar? :) Siz tam bi safsınız!!! :@ ? Siz çakalın önde gidenisiniz. (-_-) ? Siz tam bir denge insanısınız :) ?
Start
Dela med sig
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
sizin için aşkı anlatan şarkı sözü nedir?
Fråga 1 / 9
al her şeyini yanına yüreğine benden ne ateş olur ne soba söz veremem yarına sana benden ne köy olur ne de kasaba :)
aşk her şeye değer seni seviyoruum :)
bu gece ay var Allah Allah komşular duymaz. gönlüm aşka dünya başka kız bu gece olmaz. :)
istedim ama yapamadım. üstüne gül koklayamadım denedim ama olmadı kimseleri yerine koyamadım :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
diyelim ki fısıltı gazetesinden aldatıldığınızı öğrendiniz. bu da yetmedi bir de şahit oldunuz. ne yapardınız?
Fråga 2 / 9
aldatmak telafisi zor, tedavisi imkansızdır. ne kadar büyük olursa olsun aşkı zedeler. bitiririm :)
amaaann! aldatmak mı ben onu zaten aldatmıştım. bu sorun mu ki?
ben de onu aldatırım. her şey karşılıklı ne de olsa... intikam soğuk yenen bir yemektir :)
çok seviyorsam ki aşk sevmeyi gerektirir. bi kere olur deyip affederim :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
diyelim ki işte o büyük gün geldi. aşkınızı artık aileniz de tanımalı! eve götürdünüz ve o da ne! işler istediğiniz gibi gitmedi... istenilen tepkiyi alamadınız. sevgilin aslındaailenizin beklediği gibi değil. ve uzlaşmanın imkanı yok... siz...
Fråga 3 / 9
aileyle tanıştırmak bir hataydı zaten. ne gerek vardı ki? :)
amaan sevmezlerse sevmesinler. ben ayrıldım deyip işime bakarım :)
iki tarafı da birbiriyle uzlaşmaya çalıştırırım... :)
o benim bulabileceğim en ideal insan derim. ve aileme karşı çıkarım onu herkes sevmeli :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
sevgilinizin eve uğrayıp bir şey alması gerekti ve o da ne! evde hiçkimsecikler yok! siz...
Fråga 4 / 9
ben kapıda bekliyim sen git işini gör de gel dersiniz :)
gel içeri canım nolcak belki takılırız biraz :)
inanmıyorum yaa bi de bu çıktı! kim içeri girip alcak şimdi!
isteedim ama dedikodu falan çıkar şimdi ben bekliyim burda... :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
sevgilinizin üstesinden gelemediği bir sorun var. soğuk tepkisiz ve umursamaz davranıyor. siz...
Fråga 5 / 9
anlamaya çalışırım. eğer başaramazsam zaman tanırım ve bu zaman sonuna dek gider :)
herkesin sorunu var ne yani o özel mi oluo şimdi? :)
neye üzülüosun diye ağzından girer burnundan çıkarım. :)
umursamaz davranması beni çılgına çevirir... ne zannnediyor suratı asıkken ilişki yürür mü? :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
diyelim ki onun isteği üzerine maça/alışverişe gitmek zorunda kaldınız. hoşlanmıyorsunuz ama...
Fråga 6 / 9
alışmak için elimden gelen her şeyi yaparım. önemli olan onun mutluluğu!! :)
bugünlük böle olsun deyip en yakın zamanda intikamını alırım :)
eğer sonunda o da benim istediğimi yapacaksa neden olmasın ki? :)
sen maça ben alışverişe/ sen alışverişe ben maça deyip hallederim :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
diyelim ki o büyük özel gün yaklaşıyor. yıl dönümünüz... :) siz...
Fråga 7 / 9
aşkııım sen ne istersen yapmaya hazırım deyip onun yanında olduğunuzu belli edersiniz... :)
bi yıl birlikte olmuşuz... devamını getirmek lazım der çgeçici mutluluklar yaşatırım... kısmet bidahaki yıla da :)
mutlu olabileceği şeyleri düşünürüm. ne kadar olabilirse artık! :)
yıl dönümü mü? bi yıl oldu mu yaa? :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
diyelim ki farklı şehirlerde olmanız gerekti ( üniversite. iş hayatı vs) siz...
Fråga 8 / 9
amaann! giderse gitsin. burda kız/erkek mi bitti? :)
aynı şehirde olduğumuz kısa anları değerlendiririm... :)
eğer imkan varsa yanına gitmek için çalışıp çabalarım... :)
onun yanında olmak benim için her şey demek. o yokken anlamsızım... yanında olmalıyım :)
Aşk İçin Her Şeye Değer Mi?
gece yatağınıza yattınız ve o uzakta... siz...
Fråga 9 / 9
aklımdan hep o geçer. bütün gece onu düşünüp özlerim... niye burda diyil ki? :)
ayrı şehirlerde olmak aşkı bitirir mi yaw? :)
sesini duyup rahatlarım. sonra bi güzel uyurum... :)
yanımda olması çok süper olurdu diye düşünürüm... :)
Skapad av
Baltur.Sepetci75
Skapa din egen frågesport
Online People – Dejta, chatta och träffa nya människor
Föreslagna frågesporter
Vem Av Tjejerna I 7:An Är Du?
Barca Fan Eller Ej
Hur Rolig Är Du?
Vad Heter Du Igentligen? >8D(För Kvinnor)
Vilken Musik Typ Är Du?
Vilken Guild Wars Kararktär Är Du?
Vem I 8A, Gudhem Är Du?
Vilket Betyg Har Du?
Hur Ser Du Ut I Mina Ögon?
Känner Du Mig?
Tycker Du Om Volvo
Hur Coachbar Är Du?
Vad Heter Din Idol
Vad Heter Din Typ Av Kille 🤔🤔
Hur Kommer Du Att Dö?
What Energy Drink Should You Drink?
Hej Vem Är Du?
Är Du Snygg?
Gillar Du Hamburgare?
Är Du En Pojkflicka/Flickpojke?
Vilken Hemmafrutyp Är Du?
Vilken Hundras Var Du Tidigare Som Hund?
Kulturchock i Linköping
What Noble Gas Are You?
What Car R U?
Wut Puppy R U
What kind of HOMEGROWN are you?
How Well Do You Know Blaire ????
Which Shirley Temple Song Are You?
Are You A True Lover ?
Fler frågesporter
Föreslagna omröstningar
Pizza Eller Hamburgare?
Games
-Voto
Vilken Restaurang
Läxor
Kalasa I Bullaren
Kungsholmen Poll
Testtest
Final!
Which Capital is The Best ?
Naruto Loser
Fler omröstningar
Föreslagna appar
Will You Eat An Apple Today?
Hur Töntig Är Du?
Hur Stor Chans Har Du På Artan?
Bad Boy Or Good Guy?
Är Du Puckad??
Fler appar