Social App Builder
Social App Builder
Skapa ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Skapa ett konto
Logga in
Sei Un Bimbominkia ?
Scopri anche tu se fai parte di questa inutile categoria sociale... Complimentoni,sei un Bimbominkia !! ? ''Peccato'',NON sei un Bimbominkia ?
Start
Dela med sig
Sei Un Bimbominkia ?
Odi la roba emo e vorresti darci fuoco?
Fråga 1 / 10
...
NON LO FAREI MAII!!! :@ _/\_ :@
Spesso e volentieri
Sei Un Bimbominkia ?
Trovi una caramella sotto al letto,cosa fai?
Fråga 2 / 10
...Caramella?...
La lascio sotto al letto...
Tento di tagliarmi le vene con essa,e se non ci riesco me la mangio!:-))
Sei Un Bimbominkia ?
Ti piace disegnare Manga?
Fråga 3 / 10
...?
Che roba è? %%%%
Non è roba da bimbominkia, è roba da Otaku e Mangaka!!
Sei Un Bimbominkia ?
Nel compito di italiano : come scrivi nome,cognome,classe e data?
Fråga 4 / 10
...Bisogna scriverci queste cose?...
A penna.
Li scrivo con tanti ghirigori,faccine,smile,fiorellini,teschietti e simbolini colorati!!
Sei Un Bimbominkia ?
Quale animale preferisci?
Fråga 5 / 10
mio fratello
scimmia cattiva
Unicorno emo
Sei Un Bimbominkia ?
Fumi?
Fråga 6 / 10
...
Eheheh non solo sigarette Eheheheh...mi hanno detto che fa bene!
NO!
Sei Un Bimbominkia ?
Vai a visitare un'altra città: che souvenir compri?
Fråga 7 / 10
Niente
Un cell nuovo,il mio era di 2 giurassiche settimane prima!
Una qualsiasi cosa che costi poco!
Sei Un Bimbominkia ?
Al mare...
Fråga 8 / 10
...
Mi alzo alle 11.45.Vado in spiaggia alle 12.00 e mi abbronzo,poi invio sms a tutti!
Mi faccio una nuotata come tutti i comuni cristiani...
Sei Un Bimbominkia ?
Incontri un serpente velenoso sul tuo cammino...
Fråga 9 / 10
...
Che bel vermicello! Vieni qui che ti accarezzo!!
Vade retro Satana!!(Lo evito)
Sei Un Bimbominkia ?
Se dovessi avere un nome di msn,quale sarebbe?
Fråga 10 / 10
...?...
°°((___--//**La.piccola.principessa,£/\/\O---_$_**\\---____lA--b£|_|_A___))°°
Il mio nome,o forse uno inventato...
Skapad av
Rita47
Skapa din egen frågesport
Online People – Dejta, chatta och träffa nya människor
Föreslagna frågesporter
Hur Väl Känner Du Mig?
Vad Heter Din Idol
Är Du Lika Häftig Som Andreas?
Vad Heter Du? (På Riktigt)
Vem Är Du I Harry Potter
Vem Är Din Fader?
Larbans Quiz
Är Du Cool Eller Nörd?
Är Du Smart?
Barca Fan Eller Ej
Vilken Bonnläpp Är Du
Vilken Orienterare Är Du?
Vilken Årstid Är Du?
What Character In Alladin Are You?
Vilken Häst På Sunds E Du??
Vilket Djur Är Du?
Vilken Popstjärna Är Du?
Gillar Du Hamburgare?
Vilken Mobiltellefon Är Du
Känner Du Mig?
Hur Rolig Är Du?
Data Eller Sport
Vilken Sort Skulle Du Passa I Wo Night Elf,...
Hur Dum Är Du?
My Bloody Valentine
What Energy Drink Should You Drink?
Hur Cool Är Du?
Vem Av Tjejerna I 7:An Är Du?(Trasig)
Vad Är Du För En Människa???
Hur Ser Du Ut När Du Blir 30 År Oc..
Fler frågesporter
Föreslagna omröstningar
Umeås Bästa Gymnasium?
Kola Goda Yaida????
Singelfrågor
Rösta På Bästa Skyltning
Allsvenskan 2011
Allsvenskan 2012
Vem Är Bäst I Världen...
Vilken Musik Är Bäst?
Har Du Vaccinerat Dig ?
Allsvenskan 2012
Fler omröstningar
Föreslagna appar
Cristiano Ronldo
Ful
Are You Lucky
Are You A Gangster Or Ali G
Är Du Snäll Eller Stygg Idag?
Fler appar