Social App Builder
Social App Builder
Skapa ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Skapa ett konto
Logga in
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Bir önceki yaşamında ne olduğunuzu öğrenin :)) Timsah xD ? Elma ağacı xD ? Balık xD ? Bu senin ilk yaşantın güzelim xD ? Yine İnsan xD ?
Start
Dela med sig
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Nerede olmak istersin =))
Fråga 1 / 5
Bazen suda Bazen karada...
çölde.. susuz kurak yerlerde :))
Doğanın derinliklerinde...
hava kara su.. ateş toprak xD
insanların telaş içinde ve hızlı olmadıı yerlerde..
nerde olursa olsun yaşarm bnn :))
Suda, hiç çıkmadan..
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Özelliklerin neler... :))
Fråga 2 / 5
7 sn de bir hafızamı yeniliomuş gibi taklit yaprım :))
çok yavaş hareket edip etrafmdakileri baya biliorm :))
fazla bi özellim yok ot misali yaşıoz işte :))
İki ayak üzerinde yürüyebliorm bnn... vede konuşuorm yetermii :))
suszlua dayanabiliorm :))
Uzun süre nefesimi tutabilirim...
Özelliim kazık gibi durbilirm ve meyve yemeyi çok severm :))
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
bi sonraki yaşantında ne olarak dünyaya gelmek istiosn :))
Fråga 3 / 5
bitkiler olabilir mesela ağaç , çiçek gbi...
Çöl bitkisi... gbi bişe
gelmek istemiormmm.... hattaa mümkünse erken gidiim ..:P
Japon balıı,mürekkep balıı...
konuşabilen vede akciğer solunumu yapan bişe olursa sevinirm :))
su yılanı, kurbağa,timsah...
Telaşsız...Yavaşş... Sakin bişe olmak istiorm...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
hangi meslei tercih edersn :))
Fråga 4 / 5
Çevre koruma dernei başkanı :))
Dalgıçç :)
farketmez bi baltaya sap olalmda... xD
Genetik mühendisi...
insanlık yararına bişeler yapan bi meslek...
Kaplumba terbiyecisi xD
Ziraat mühendisi...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Seç bi ay...
Fråga 5 / 5
Aralık,ekim
Büyük ay"I" seçiorm xD
dünyanın uydusu olandan başka ay varmı :P
Kasım ağustos :))
mart, temmuz
Nisan, mayıs gbi
ocak, şubat
Skapad av
Bolukbasi.Cetin
Skapa din egen frågesport
Online People – Dejta, chatta och träffa nya människor
Föreslagna frågesporter
Är Du Tove Eller Melinda ?
Hur Bra Känner Du Malin Wood
Är Du Snäll?
Vem I Tvåan På Sunds Är Du?
Vilken Biff Är Du?
Vad Har Du Ätit Idag?
Vilken Stil Är Du?
Hur Väl Känner Du Lahmadi?
Vilken Kändis Skall Du Ersätta Efter Dennes Död?
Vilken Sås Är Du?
What Character In Alladin Are You?
Japanska?
Hur Mycket Kan Du Om Drömtydning?
Vilken Guild Wars Kararktär Är Du?
Är Du En Gottegris?
Vad Heter Du Igentligen? >8D(För Kvinnor)
Vem Av Tjejerna I 7:An Är Du?
Vilken Korridor I Äppelviken Är Du?
Är Du Cool Eller Nörd?
Rock'n'roll Quiz
Vem Är Din Fader?
Vart Ska Du Bo
Vem Av Tjejerna I 7:An Är Du?(Trasig)
Vilket Djur Är Du?
Gillar Du Hamburgare?
Vilken Wednesdayfigur Är Du
Vilken Årstid Är Du?
Är Du En Människa
What Do You Know About Mma
Miljöutmaningen
Fler frågesporter
Föreslagna omröstningar
Hockey Eller Fotboll, Vad Gäller Egenteligen?
Euro Eller Kronor
Vilket Spel Är Ditt Favorit Spel
Umeås Bästa Gymnasium?
Vad Blir Det För Mat?
Vilken Restaurang
Men Al3b
Who Is The Best Football-Player ??
Vem Skulle Vunnit Melodifestivalen 2010?
Världens Bästa Fotbollsspelare
Fler omröstningar
Föreslagna appar
Fake Lr Real ?
Ful
How Random Are You?
Are You Cool Or Geek
Your Hunger Daily
Fler appar