Social App Builder
Social App Builder
Skapa ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Skapa ett konto
Logga in
Apa Atributmu Di Dota 2?
Apakah kamu hero Agi? atau Str? atau Int? Agility ? Strength ? Intelligence ?
Start
Dela med sig
Apa Atributmu Di Dota 2?
Apakah kamu tampan/jelita?
Fråga 1 / 10
Ayok kita cari first blood!
Iya gw tampan/jelita!
Selow, it's in the bag broh!
Apa Atributmu Di Dota 2?
Berapa umur kamu?
Fråga 2 / 10
*Beli resep soulring
Bagi tanggo 1 dong!
umur gw? kepo amat lo nanya2..
Apa Atributmu Di Dota 2?
Oke ke pertanyaan serius dah. Barang yg paling kamu suka apaan?
Fråga 3 / 10
Dagon
Manta Style
Sange Yasha
Apa Atributmu Di Dota 2?
Menurut kamu observer itu penting ga sih?
Fråga 4 / 10
Penting banget bro! gila luh ga ada wards bisa mati gw dibokong
Penting bro! biar gw bisa ngejagain tmen2 gw kalo ada yg mau dibokong!
Penting bro! gw pengen ngebully hero2 tempe macem sneper!
Apa Atributmu Di Dota 2?
Bapak kamu kerjanya apa?
Fråga 5 / 10
Bisnismen!
Direktur perusahaan!
Pembegal hati ibuku!
Apa Atributmu Di Dota 2?
Apa yang biasanya kamu omongin di tim?
Fråga 6 / 10
Beli wards? BELI SENDIRI COK! GW BUKAN SUPPORT!
Woi mana wardsnya woi? Gw uda dagger ini ga bisa bokong ga ada wards!
Woi mana wardsnya woi? Mati terus gw!
Apa Atributmu Di Dota 2?
Pilih salah 1
Fråga 7 / 10
Farming sampe jadi DR
Ngekill hero terus sampe jadi Schyte of Vyse
Ngerusuh di war mulu sampe jadi dagger
Apa Atributmu Di Dota 2?
Siapa hero kesukaan kamu? (kalo ga ada ya pilih aja yang paling disukain diantara 3)
Fråga 8 / 10
Axe
Queen of Pain
Slark
Apa Atributmu Di Dota 2?
Siapa hero yang paling kamu benci? (kalo ga ada ya pilih aja yang paling dibenci diantara 3)
Fråga 9 / 10
Ga ada
Riki
Zues
Apa Atributmu Di Dota 2?
Udah sarapan belom hari ini?
Fråga 10 / 10
Belom, tadi temen gw yang makan banyak banget sampe abis makanannya tapi dia ga kenyang - kenyang
Udah, gw makan banyak banget tapi ga kenyang2.
Udah, semua makanan diabisin, jadi gw ke restoran padang, gw abisin semua makanan di restoran padang sampe gw jadi dagon level 5
Skapad av
Lasmanto32
Skapa din egen frågesport
Online People – Dejta, chatta och träffa nya människor
Föreslagna frågesporter
Vad Är Ditt Sanna Namn?
Vad Kommer Du Jobba Med I Framtiden?
Vem Av Killarna I 7:An E Du?
Vilket Djur Är Du?
Tillväxt
Hur Mkt Kan Du Bajsa På Ett År
I Vilket Div 4 Spelar Du I?
Vilken Sås Är Du?
Vem I 8A På Björks Är Du?
What Kind Of Nba Player Are You?
Är Du Smart?
Vilken Popstjärna Är Du?
Vem I Tvåan På Sunds Är Du?
Är Du Tove Eller Melinda ?
Vilket Betyg Har Du?
Vad Har Du Ätit Idag?
Vilken Sort Skulle Du Passa I Wo Night Elf,...
Är Du För Rättvisa?
Hur Italiensk Är Du?
Är Du Snäll?
Är Du Ett Äkta Simpsons Fan?
Din Drömtjej/Kille
Vem I Naaa Är Du?
Hur Mycket Kan Du Om Andreé Marschall
Är Du Galen Innombords?
Är Du Nästa Heaton
Rock'n'roll Quiz
Vem Tror Du Att Du Är?
Vad Gör Du När Du Sover?
What Do You Know About Mma
Fler frågesporter
Föreslagna omröstningar
Budfirma
Euro Eller Kronor
Champions Leauge
Gillar Du Skolan?
Usama Abdelaziz
Äo Omröstning
Riksdagsvalet 2010
Who Is The Best Football-Player ??
Vem Är Roligast?
P14k
Fler omröstningar
Föreslagna appar
Hur Shysst Är Daniel Rahmqvist?
Hur Trött Är Du?
Robel Vs Lucas
Kommer Du Att Dö Imorgon?
Are You Crazzy?
Fler appar