Ne Derece Kopuksun?

Ne Derece Kopuksun?

aha da sana kopuk yaşam tarzını ökçme fırsatı :) Tam kopmuş..adam olmaz:) ? Huzurevi yan sokakta!:) ? Eh peh pppp :) ? Ayarlı dozaj! ?

Почетак Објави
Ne Derece Kopuksun?
Gece Yarısı...çıkmışın dışarıı ohhhh !! hatunlar / yawrular sıkıntıdan seni beklıolar..bi tanesi karşı yolda yürüo sana karşın..(!18+düşünmeiver (zor olcak ama )) :)
Ne Derece Kopuksun?
yavuklunla burgerdasın..yandaki lavuk patates kızartması gönderıo masana olur yaaa :)..sen..