Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?

Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?

Kıbrıslılara özgü bir test... Hiç bilmiyorsun! ? Çok az biliyorsun. ? Eh! İyisin denebilir... ? Bu konuda en iyisisin! ?

Почетак Објави
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"Nasılsın" nasıl yazılır?
Питање 1 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"Teşekkür ederim" nasıl yazılır?
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"İyiyim" nasıl yazılır?
Питање 3 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"Sen" nasıl yazılır?
Питање 4 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
Yazışmalarda en çok hangi işaretler kullanılır?
Питање 5 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
Birine bir şey sorulduğunda ve cevap verilmesini istendiğinde hangi işaret yapılır?
Питање 6 / 6
: ? = =?