Pişman Mıyım?

Pişman Mıyım?

Ben hayat gözüyle gördüğün en hatalı ve pişman ve hatalı biri miyimdir? Hadi düşünelim

Почетак Објави
Pişman Mıyım?
Ben kötüydüm demi?
Питање 1 / 1