Social App Builder
Social App Builder
Krijo një aplikacion të ri
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Krijo nje llogari
Hyni
Hangi 7-A Ögrencısısın?
asfda eglenıyorum abı ısteyen yapsın =D. Kaan Öründü ? Volkan Kecelı ? Tahsin Yüksel ? Ayberk Akmaz ? Melih Elmas ? Yıgıt Demırel ? Zeynep Bagır ?
Filloni
Shpërndaje
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Ertesı gun sınavın varsa ne yaparsın ?
Pyetje 1 / 6
Bılgısayar , oyun..
Calısırım,calısmam bellı olmaz.
Calısırm heralde =D.
Cok calısırım !
Ikızımle calısırım.
PTT [Pijama Terlik Televızyon]
Telefonda olurum.
WOW !
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Kızlarla veya Erkeklerle aran nasıldır ?
Pyetje 2 / 6
Benı sevmeyen ölsün !
Cok sırın oldugum ıcın ıyı herkesle.
Erkeklerle ıyıdır.
Herkesın benı sevdıgını sanıyorum -.-
Iyıdır ya cool takılırım ;)
Kızlarla ıyıdır.
Oturup kımlerle aramın nasıl oldugunumu dusuncem ya ?
Sevılıyorumdur heralde,bılmıyorum.
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Sınıfınızda mal ınsanlar var mı ?
Pyetje 3 / 6
Erkekler mal.
HERKES APE !
Herkes mal asadfa =D
HERKES TİROL !
Hıc mal yok ,sınıfımızı sevıyorum =D.
Kızlar mal.
Var bayaa ya :P
Vardır heralde ,hıc dusunmedım dostum.
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Derslerın nasıldır ? -adam gıbı cevap ver amk =D.
Pyetje 4 / 6
Cok ıyıdır.
Cok kötudur.
Fena degıldır.
Hocalara baglı =|
Iyıdır.
Kötudur.
Orta derecede ıste.
Yerıne göre asadsa =D
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Hocalara yagcılık yapar mısın k5 ?
Pyetje 5 / 6
Cok suskunum,pas gecıyorum bu soruyu.
Hocalarla ılıskım yoktur -.-
Isıme gelırse :P
Nabza göre serbet k5.
O-ha asla !
Sevdıklerıme yaparım,sevmedıklerımle ugrasmam.
Sevıyolar zaten :)
Tabı lan yagsız olur mu ?
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Sınıfta esprı yaptıgında herkes kopar mı ? -yoksa ezık oldugun ıcın takmazlar mı ?
Pyetje 6 / 6
APEEE !, bıdaha bızım mahallede yatma ! , TİROOOL !
Ay guldururum ogluuummm (H) afdasds =D
Bayagı bı guldururum yanı ,YARATAJACKSON (B).
Cok sırınım,sadece yanaklarımı sıkıyolar 8) .
Ezık oldugum ıcın takmıyolar -.-
Farketmeden yapıyorum bıseyler.
Gulusume kopuyolar.
Sadece gulerım 8) .
Krijuar nga
Alpsalci43
Krijoni kuizin tuaj
Online People - Takoni, bisedoni dhe takoni njerëz të rinj
Kuize të sugjeruara
Proctuxiecccc....;)
Futbollisti Me I Mire Shqiptar
Cfare Tipi Je ?
Uh Uh
What Kind Of Partner Are You?
Sa I/E Menqur Je
Kush Lojtar Jeni Ju?
Esportapodujeva
Sa Jeni I Menqur ?
Poso Aisiodoksos/-I Eisai?
Sa % Shqiptarë Jeni
Gold Ag
Which Shoe Are You?
What Spongebob Character Are You?
What Is Your Colour?
Quick Self Test
What Kind Of Shoe Are You?
Do You Like Larsen Or Kun Both
Do You Know Me?
How Fat Are You?
Are You A Dancer?
Are U Emo, Posh, Chav, Punk, Or Normal!!!!!!!!!!!
Which A-Team Member Are You?
Do You Know The Lyrics?
Which Gun Are You?
What Kind Of I-Pod Are You?
What Quad (Atv) Best Suits You?
What Mobile Phone Most Suits You ?
Which Drink Are You?
Më shumë kuize
Sondazhet e sugjeruara
Folzemer.Com
Kush Mendon Se Eshte Me E Mir
Liga E Kampioneve
Cila Skuader Do Ta Fitoje Kampionatin Boteror Afri
My Poll Na Papiamentu
Ardhmerija Juaj...
Profesori Me I Mire Ne Dep. Sociologjise
Shiko Sa I Gezuar Jeni Sot ?
Champions League
Tet
Twilight
Which Actor Has The Best Smile?
Disability Or Cultural And Linguistic Minority
Më shumë Sondazhe
Aplikacionet e sugjeruara
Kush Fiton
Cfar Do Behesh Ne Te Ardhmen
Sa Me Fat Jeni
Sa Fat Do Te Keni Nsr ?
Sa Ki Qef Me Tu Kthy Dashnia Vjeter
Me shume aplikacione