Social App Builder
Social App Builder
Krijo një aplikacion të ri
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Krijo nje llogari
Hyni
האם אתם אנשים טובים?
בואו ליבדוק אם אתם ניקראים אדם טוב ואו אתם אנשים נדירים.. ? אתם בסדר.. ? אתם רעים בתחפושת טובה... ?
Filloni
Shpërndaje
האם אתם אנשים טובים?
אתם היתאהבתם בחבר/ה של אחד החברים שלכם.. מה תעשו ?
Pyetje 1 / 14
אהבה זה דבר נדיר .. אני אראה אם הם לא יסתדרו אני אנסה למה מה קרה?!
זאת ביכלל שאלה?.. ברור שכלום .. אני רוצה להיסתכל בעיניים של בן אדם בגאווה!
שיזדיינו .. חברים באים והולכים אני רוצה בחור/ה!
האם אתם אנשים טובים?
ראיתם ילד בוכה שיורד לו דם.. ויש לידו סכין עם סימן של דם.. והילד מאוד ניסער.. מה תעשו ?
Pyetje 2 / 14
יש לילד סכין אני לא אתקרב אליו.. לא בא לי להיכתך זאת חולצה חדשה..
מה?!.. בואנה אתם אנשים דפוקים ברור שהיתי שם יד לעזור בכל דרך זה פאקינג ילד!!
תלוי.. אני לא יודע.. אני אנסה לעזור ..
האם אתם אנשים טובים?
שמעתם שמחפשים בן אדם לקדם בעבודה שלכם.. וסומכים על המילה שלכם.. אבל למישהו מגיע את הקידום הזה יותר מימכם.. מה תעשו?
Pyetje 3 / 14
אמ.. שאלה קשה אבל אני אגיד את האמת כי אני מצפה שיעשו לי את אותו הדבר..
אני חושב שזה תלוי בבן אדם אין לי כוח לבוס מעפן..
אקדם את עצמי נשמה זה אפילו לא שאלההה!! אני רוצה את החולצה שD&G !!
האם אתם אנשים טובים?
אתם יוצאים עם החברים שלכם לישתות וכאלה.. ואחד החברים שלכם שתה יותר מידי .. והוא מיסתבך במכות מה תעשו ?
Pyetje 4 / 14
אפריד נשמה הוא מיסכן .. כמה שהוא מפגר .. הוא חבר שלי אני לא מפקיר.
מי רב שהוא שותה שיחטוף .. אולי ילמד לקח..
מי רב שהוא שותה שיחטוף .. אולי ילמד לקח..[ברור שאם זה יהיה מוגזם אני אפריד יש גם לי גבולות]
האם אתם אנשים טובים?
אתם עדים להיתעללות בילד..[אמא נותנת סטירה לילד באמצע הרחוב ומושכת אותו חזק מאוד מהיד..] מה תעשו?
Pyetje 5 / 14
מיסכן.. אני אצעק עלייה !!..דברים כאלה לא עושים לילד !!
נשמה אולי הילד עשה משו לך תידע.. צריך לדעת להיתנהג..
תיראו כל אחד והבית שלו זה קשה להיתערב במצב כזה .. אבל מוגזם זה מוגזם..
האם אתם אנשים טובים?
בידיוק ניפרדתם מהחבר/ה.. ואתם שומעים שמתחילים איתו/ה והיא/וא זורם/ת.. מה תעשו?
Pyetje 6 / 14
אם אוהבים בן אדם צריך לדעת שלחרר ולהיות מאושרים בשמחת אחר.
זה צורם אני אדבר איתו/ה ואגיד לו/ה שיקח/תיקח יותר זמן כי זזה קשה לי..
מזהה.. אני יפתח גם אותה וגם אותו סאמא של שניהם !!
האם אתם אנשים טובים?
יש לכם ידיד/ה שיש לכם משו אליו .. ומגיע רגע שאותו בן אדם בא אליכם ואתם מגלים שיש לו משו למישהו אחר.. ואתם יכולים לידאוג שהם היו בייחד.. ואתם יכולים לסכסך מה תעשו ?..
Pyetje 7 / 14
אכפת לי מהבן אדם אני אנסה לידאוג לאושר שלו .. גם אם זה אומר שזה לא איתי..
אני לא אתערב.. אם זה נועד ליקרות זה יקרה לבד.
נו באמת מה זה השאלות האלה.. אני אסכסך אולי זה סתם הידלקות קטנה..
האם אתם אנשים טובים?
ונעבור לשאלות מסוג אחר..: האם בגדתם פעם בבן או בת הזוג שלכם?
Pyetje 8 / 14
כולה פעם אחת!! יואו ..
לא !.. מה אתה דפוק מי יעשה דבר כזה!?
קרה שמישהו/יא שהיה לי משהו אליו היתחיל היתחיל/ה איתי .. זרמתי בקטנה.. יש לי מחוייבות אני לא אסחף..
האם אתם אנשים טובים?
מה עשיתם לבן הזוג ליכבוד ה "חודש" חצי שנה " שנה " ..?
Pyetje 9 / 14
כלום. חח
מיסעדה..
משהו רומנטי זה כיף לגרום לו/ה לחייך!!
האם אתם אנשים טובים?
יש למישהו/יא משהו אלייכם ולכם לא.. מה תעשו..?
Pyetje 10 / 14
אנסה מה יש להפסיד מקסימום אני אקבל זיון קל .. אני עושה לבן אדם טובה!!
אתן ניסיון אי אפשר לדעת אולי יצא מזה אהבה חחח ..
חחח.. לא יודע אני לא ניראה לי אנסה.. למה לפתח לו/ה ציפיות!?
האם אתם אנשים טובים?
נפל לבן אדם שעבר מולכם כסף מה תעשו? [והוא ניראה עשיר]..
Pyetje 11 / 14
אם זה כסף קטן אני לא ארדוף אחריו..
אצעק לטמבל שירים את זה חח..
הבן זונה עשיר שיזדיין!! מקווה שזה 200!!
האם אתם אנשים טובים?
מצאתם את הפלאפון של החלומות שלכם ברחוב ובעל הטלפון מיתקשר בידיוק מה תעשו!?
Pyetje 12 / 14
אמ.. תלוי בפלאפון חחח
אנתק לו ואחליף SIM חחח חלומות מיתגשמים ...
יענה מה יש לי ברירה ..?
האם אתם אנשים טובים?
אתם רואים חבורה של אנשים מרביצים למישהו מה תעשו?
Pyetje 13 / 14
אתערב!! למה מה קרה!?
שיזדיין שלא יעצבן אנשים ואחרכ"ך יבכה..
תלוי כמה הם גדולים..
האם אתם אנשים טובים?
ואחרונה.. מה אתם חושבים על עצמכם?
Pyetje 14 / 14
ניראה לי שאני יצא בסדר .. חח מה אני בן אדם טוב..
אני הבן אדם הכי טוב שתיפגשו בחיים שלכם !
לא יודע.. אני נהנה לעזור לאחרים אבל זה לא הופך אותי לבן אדם טוב..
Krijuar nga
Carmela94
Krijoni kuizin tuaj
Online People - Takoni, bisedoni dhe takoni njerëz të rinj
Kuize të sugjeruara
Poso Megala Pisteueis Oti Einai Ta Autia Tou Giann
Sa I/E Sukseshem/Me Je Me Sexin Tjeter ??? By Enzo
Shiko Me Cilin Vip Ngjani !
Qfar Lloj Njeriu Do Te Jesh Te Te Ardhmen E Larget
Pergjigjuni Pyetjeve
Qka Je
Sa H4ck3r Jeni
Aq Aq
Kush Do Te Behet Milioner
When Will You Die
What Color Is Your Personality?
Your Number 1 Fear
❤ How Many Crushes You Have ?
What Animal Are You ?
Is Your Cat Plotting To Kill You?
What Type Of Dog Are You?
Which Fruit Are You????
When Will You Meet Your True Love?
Future Teller
Hukpo
What Should Be Your Name? (Girls Only)
Which Packed To The Rafters Character Are You?
Which Style Are You?
Sasuke Ninja Uchiha Quiz
What Piojo Productions Character Are You?
One Word That Decribes You!!!
R U Truly Positivly In Love?
When And How Will You Die In A Horror Movie?
Will You Become Famous?
Më shumë kuize
Sondazhet e sugjeruara
Real Madrid
Grupi Ma Ii Mirr?
Shkolla Me E Mire E Durresit??/
Cili Mesfushor Mendoni Se Eshtë Më Kualitativ?
Voto Online
Who Is The Best Player
World Cup
Vote For President
Best!!!!!!!!!!
Sammiyaroxx
Më shumë Sondazhe
Aplikacionet e sugjeruara
Tha Perasis Tin Exetastiki???
Sa Fat Keni
Sa % Keni Fat Ne Jete
Sa E Do Barcelonen?
Shiko Sa Fat Ke Ne Dashuri
Me shume aplikacione