Social App Builder
Social App Builder
Krijo një aplikacion të ri
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Krijo nje llogari
Hyni
Sei Un Bimbominkia ?
Scopri anche tu se fai parte di questa inutile categoria sociale... Complimentoni,sei un Bimbominkia !! ? ''Peccato'',NON sei un Bimbominkia ?
Filloni
Shpërndaje
Sei Un Bimbominkia ?
Odi la roba emo e vorresti darci fuoco?
Pyetje 1 / 10
...
NON LO FAREI MAII!!! :@ _/\_ :@
Spesso e volentieri
Sei Un Bimbominkia ?
Trovi una caramella sotto al letto,cosa fai?
Pyetje 2 / 10
...Caramella?...
La lascio sotto al letto...
Tento di tagliarmi le vene con essa,e se non ci riesco me la mangio!:-))
Sei Un Bimbominkia ?
Ti piace disegnare Manga?
Pyetje 3 / 10
...?
Che roba è? %%%%
Non è roba da bimbominkia, è roba da Otaku e Mangaka!!
Sei Un Bimbominkia ?
Nel compito di italiano : come scrivi nome,cognome,classe e data?
Pyetje 4 / 10
...Bisogna scriverci queste cose?...
A penna.
Li scrivo con tanti ghirigori,faccine,smile,fiorellini,teschietti e simbolini colorati!!
Sei Un Bimbominkia ?
Quale animale preferisci?
Pyetje 5 / 10
mio fratello
scimmia cattiva
Unicorno emo
Sei Un Bimbominkia ?
Fumi?
Pyetje 6 / 10
...
Eheheh non solo sigarette Eheheheh...mi hanno detto che fa bene!
NO!
Sei Un Bimbominkia ?
Vai a visitare un'altra città: che souvenir compri?
Pyetje 7 / 10
Niente
Un cell nuovo,il mio era di 2 giurassiche settimane prima!
Una qualsiasi cosa che costi poco!
Sei Un Bimbominkia ?
Al mare...
Pyetje 8 / 10
...
Mi alzo alle 11.45.Vado in spiaggia alle 12.00 e mi abbronzo,poi invio sms a tutti!
Mi faccio una nuotata come tutti i comuni cristiani...
Sei Un Bimbominkia ?
Incontri un serpente velenoso sul tuo cammino...
Pyetje 9 / 10
...
Che bel vermicello! Vieni qui che ti accarezzo!!
Vade retro Satana!!(Lo evito)
Sei Un Bimbominkia ?
Se dovessi avere un nome di msn,quale sarebbe?
Pyetje 10 / 10
...?...
°°((___--//**La.piccola.principessa,£/\/\O---_$_**\\---____lA--b£|_|_A___))°°
Il mio nome,o forse uno inventato...
Krijuar nga
Rita47
Krijoni kuizin tuaj
Online People - Takoni, bisedoni dhe takoni njerëz të rinj
Kuize të sugjeruara
Kush Do Te Behet Milioner!
Kuizi Juaj
Sa E Njifni Klasen 2/9?
Cfar Mendimi Kan Gocat Per Ty .....
Kuiz I Gjeografise
Shiko Se Me Cilin Aktorë Ngjason
Gold Ag
Sa H4ck3r Jeni
A Jeni Te Lumtur Sot
Neta
A Doni Te!
Shiko Me Kend Keni Ngjashmeri
Cili Lloj I Kompjuterit Mund T'ju Pershtatet Juve.
Www.Fb./Tre.Plus.Tre.O fficial
Kryeqytete
Sa I/E Bukur Jeni
Ti Trweis Sinithws?
Shiko Me Cilin Vip Ngjani !
Ça Makine Do Te Kesh Në Të Ardhmen?
Cfar Mendimi Kane Gocat Per Ty
Cfar Notash Do Marresh Ne Shkoll
Sa Teknikash Jeni?
Cfare Makine Do Te Keni Ne Te Ardhmen
Cfare Tipi Je ?
Testi 1- Autoshkolla "Tringa's School"
Zbulo Se Qfar Je Duke Bere.
Si Fillim Jepi Like
Sa % Shqiptarë Jeni
What Kind Of Partner Are You?
Cfare Tipi Je ?
Më shumë kuize
Sondazhet e sugjeruara
Kush Eshte Me Shoqe E Pabese
Folzemer.Com
Cili Është Ekipi Më I Mirë Basketbollistik Në Koso
Aelistas
Futboll
Kush Ka Qene Heroi I Kolegjit Turk?
My Poll Na Papiamentu
Cili Ekip Te Pelqen
Tet
Folzemer.Com
Më shumë Sondazhe
Aplikacionet e sugjeruara
Sa Fat Do Te Keni Nsr ?
Sa Ju Dashuron Ai/Ajo
Kush Ka Gjak Drenicak
Kush Fiton
Sa Me Fat Je Sot
Me shume aplikacione