Social App Builder
Social App Builder
Krijo një aplikacion të ri
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Krijo nje llogari
Hyni
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
nası birisin yeterince inek misin değil misin?? Yeterince inek ? Fazlasıyla ineksin ? Tembel ? Karmaşık ? Normal ?
Filloni
Shpërndaje
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
okula geldiğinde ilk ne yaparsın??
Pyetje 1 / 6
arkadaşlarla birleşip birilerine eşşek şakası yaparım.hehehe
derse evdeyken çalışmıştım zaten
evde çalıştım ama olsun ya unuttuysam olamaz
hemen hazırlanmam lazım ders çalışmalıyım ders ders
herkese selam veririm zil çalınca sınıfa girer kitapları açarım
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
öğretmen hastalandı okula gelemedi ders boş...
Pyetje 2 / 6
acaba kitap mı okusam neyse ya aysuların yanına gidiyim
birileriyle konuşurum
oley hadi dışarı çıkıp oyun oynayalım
test çözmeliyim(en az 25)
ufff ya neden gelmedi şimdi boş ders ne yapıcam
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
sınav haftası ve haberin yok çalışmadın ne yapacaksın şimdi
Pyetje 3 / 6
ben her zaman hazırlıklıyımdır
böle bişi olamayacağı için yani benim her zaman haberim olur
haberim olsada çalışmazdım zaten
kopya mı hazırlasam acaba
neyse bende sınava girmeden önce çalışırım
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
yazılı oldunuz hemde matematikten sence kaç alırsın
Pyetje 4 / 6
85 bu da yeter bana
bittim ben 50-60 alcam
uf ne matematiği hiç aram yok onla
uff niye soruyosunuz her zaman ki gibi 100
ya bi soruyu bildiğim halde yapamadım heralde 95
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
okullar tatil oldu...
Pyetje 5 / 6
bir iki tane 4 üm var oda olsun yani
hepsi 5 oleyyy şimdi bi sürü hediye alırlar bana
ya bi tane 2 im var
ya niye bitti bu okul neyse artık yine ders çalışırım nasıl olsa
ya piyango gibi maşallah en yüksek 2 im var
Çalışkan Mısın Tembel Mi??
ödevle aran nasıl??
Pyetje 6 / 6
bazen bildiğim halde yapmam
en sevdiğim şeydir
o ne be o ne demek??
ödevimi hep yaparım
yani yaparım ama çok uğraşmam ödevle bi sürü işim var yani
Krijuar nga
Eser87
Krijoni kuizin tuaj
Online People - Takoni, bisedoni dhe takoni njerëz të rinj
Kuize të sugjeruara
Kush Do Te Behet Milioner!
Cili Lloj I Kompjuterit Mund T'ju Pershtatet Juve.
Po Ta Kishe Afer Qdo Ti Beje....??
Kuiz I Gjeografise
Neta
Kush Do Te Behet Milioner
Ça Makine Do Te Kesh Në Të Ardhmen?
Sa H4ck3r Jeni
Cfar Mendimi Kane Gocat Per Ty
A Jeni Te Lumtur Sot
Gold Ag
Shiko Se C'fare Noash Do Maresh?
Shiko Me Kend Keni Ngjashmeri
Kuiz Diturie
Testi 1- Autoshkolla "Tringa's School"
Shiko Me Cilin Vip Ngjani !
Ti Trweis Sinithws?
Si Fillim Jepi Like
Cfar Notash Do Marresh Ne Shkoll
Cfare Makine Do Te Keni Ne Te Ardhmen
Sa Jeni I Menqur ?
Cfare Tipi Je ?
Www.Fb./Tre.Plus.Tre.O fficial
Sa Teknikash Jeni?
Shiko Se Me Cilin Aktorë Ngjason
Qfar Lloj Njeriu Do Te Jesh Te Te Ardhmen E Larget
Sa E Njifni Klasen 2/9?
Cfar Mendimi Kane Gocat Per Ty
?Qfar Quni Do Të Keni Në Të Ardhmen
Testi 1- Autoshkolla "Tringa's School"
Më shumë kuize
Sondazhet e sugjeruara
Real Madrid Vs Barcelona
My Poll Na Papiamentu
Albanian Rock Band And Singer
Sami Frashëri
Cili Është Ekipi Më I Mirë Basketbollistik Në Koso
Aruba Vota Awe
Φοιτητικες Εκλογες 2010
Sami Frashëri
Kush E Meriton Champions League 2010
Cili Është Ekipi Më I Mirë Futbollistik Në Kosovë
Më shumë Sondazhe
Aplikacionet e sugjeruara
Mush A S'mush
♥Shiko Sa Me Fat Jeni♥
Shiko Sa % I / E Bukur Je
Je Engjell Apo Djall? [
Sa % Jeni Happy
Me shume aplikacione