Social App Builder
Social App Builder
Krijo një aplikacion të ri
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Krijo nje llogari
Hyni
Hangi Oyun Karakterisin?
Eh zamanında oyun oynadık,belki oyundan dönüyorsun.Ama kim olduğunu bilmiyorsun!
Filloni
Shpërndaje
Hangi Oyun Karakterisin?
Evin nerde?
Pyetje 1 / 6
Amerika da stada yakın olmayan bi yerde.
Ev yok sadece mantar var :)
Host gezegeninde.
Icecrown un orta yerinde,Kalimdor a da Lordaeon a da yakın malesef soğuk bi yerde =)
Kara tapınakta karı kız arıyorum :)
Maaalikane zorunamı GiTti?! :(
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl birisin?
Pyetje 2 / 6
Acımasız ve havalı.
Duygusuz
Gülüyos gidiyos adiyos x)
Kızgın
Mutlu,her zaman güler yüzlü =)
Sanane harv Legi Gömuyom Gu ZeyLF setan
Hangi Oyun Karakterisin?
En çok ne istedin?
Pyetje 3 / 6
Bi kaç kişiyi daha mezara gömmeyi.
Bilmem eğlenmek yetiyor.
En iyi kılıççı olmak x(
İntikam istiyorummm uleeeyyynn!
Prensesi eve getirmeyi xD
Şu öbür gezegeni ordakilerin kafasına geçirmeyi.
Hangi Oyun Karakterisin?
Maaşın ne kadar?
Pyetje 4 / 6
100000000 altın la 20000000000 arası aylık var gelen 'misafirlerden' :)
1500 lira uzay seyahatinden çıkan para işte.
Emin değilim zenginde olabilirim fakirde.
Günde 50-100 kemik,Bir iki tas kan süs kafalar okadar :(
Ne maaşı bulduğumuz mantarı yiyoruz yavv.İşler batık zaten T_T
Valla baba parası bilmem ne kadar olduğunu.
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl görünüyosun?
Pyetje 5 / 6
Adamı öldürçek kadar karizmatiğim.
Bilmem nasıl?
bu zırh biraz garip oyüzden kalkamıyorum da aynaya bakim :(
Çoook güzeliimmmm o_O
Eeee ayıp olcak ta inek yalamış gibi saçmanken gibi yüzüm içe çökük gözlerim var.
Süper yakışıklıyım bide gözüm kapalı olmasa var yaaaa :)
Hangi Oyun Karakterisin?
What is this?
Pyetje 6 / 6
efem canım??
I can't speak english.
It is a graveyard and I will put you in. x)
It is a pencil. xD
It is a princess.
nece bu hothça mı zortça mı yaaa?
Krijuar nga
Azil_Yesilkaya
Krijoni kuizin tuaj
Online People - Takoni, bisedoni dhe takoni njerëz të rinj
Kuize të sugjeruara
Kuiz I Gjeografise
Kuizi Juaj
Kuiz Diturie
A Doni Te!
Sa I/E Bukur Jeni
Zbulo Se Qfar Je Duke Bere.
Shiko Me Cilin Vip Ngjani !
Cfar Notash Do Marresh Ne Shkoll
Cfare Tipi Je ?
Cfar Mendimi Kan Gocat Per Ty .....
Sa Jeni I Menqur ?
Sa Teknikash Jeni?
Kush Do Te Behet Milioner!
Si Fillim Jepi Like
Www.Fb./Tre.Plus.Tre.O fficial
A Jeni Te Lumtur Sot
Gold Ag
Ça Makine Do Te Kesh Në Të Ardhmen?
Testi 1- Autoshkolla "Tringa's School"
Shiko Me Kend Keni Ngjashmeri
Sa H4ck3r Jeni
Me Ke Futbollist Ke Ngjashmeri
Neta
Cfare Makine Do Te Keni Ne Te Ardhmen
Po Ta Kishe Afer Qdo Ti Beje....??
Shiko Se C'fare Noash Do Maresh?
Qfar Lloj Njeriu Do Te Jesh Te Te Ardhmen E Larget
Hani Mzuri
Hhhhh
Ça Makine Do Te Kesh Në Të Ardhmen?
Më shumë kuize
Sondazhet e sugjeruara
Shqipëri
Fustani Im
Tifozëria
Φοιτητικες Εκλογες 2010
Aruba Vota Awe
Aelistas
Futboll
Kush O Ma I Forti
Gjuha Shqipe.
Kush Ëstë Ekipi Me I Mire Futbollistik?
Më shumë Sondazhe
Aplikacionet e sugjeruara
Sa I Zgjuar Je?
Sa % Je I Gezuar
A Do Ngrihesh Neser Ne Mesim
Sa Ke Fat ? Dhe Sa Je I Pafat ?
Http://Www.Facebook.Co m/Pages/Sa-Përqind-Do- Jesh-I
Me shume aplikacione