Social App Builder
Social App Builder
Krijo një aplikacion të ri
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Krijo nje llogari
Hyni
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Resimleri çaldığım için ve yorumları beğenmezseniz şimdiden özür dilerim...xD
Filloni
Shpërndaje
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Bahar Hoca sana kızdı ne yaparsın...?
Pyetje 1 / 3
Başta utanırsın asma sonra gülmeye başlarsın bahar hocada otomatiğe takılıp güler zaten..xD
Hiçbişi demeden hocanın 100 soru vermesini beklersin hoca kapıdan çıktıgı anda basket topu yapıp oynarsın..xD
Mal Mal bakıp garip sesler çıkarırsın birazn utanırsın ama belli etmessin...xD
Ne yapıyorsan onu yapmaya devam edersin..İleri giderse aklını kullanıp hocayla biraz oynarsın sınıfıda güldürürsün..xD
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Tenefüslerde ne yaparsın..?
Pyetje 2 / 3
Basket oynarsın sonra bahar hocanın dersine geç gelirsin..Nerde kalsın fln derse ben sizin derse gelmediğiniz zaman mutluluktan deliriyodum ama siz bir kere gülümseseniz yeter =) derdim..xD o bana bakarken direk sırama giderdim..xD
büyüklere sataşırsın...sonra gülüp sınıfa doğru g.t korkusuyla bolt gbi kaçarsın (enese mesela..xD)
Esraaaa diye bağırıp tuvalete kaçarsın...xD
Sınıfta durur ödev geçiririm...Hoca kıp gmoca gelirse mal mal bağırıp sesler çıkarırım ki manyak deyip geçer..xD
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Evren hoca tek tek 3 testi çözerken neyle uğraşırsın...?
Pyetje 3 / 3
3. dereceden denklemleri çözdükten sonra 30,75 derecelik açının sekantını bulup bağırırsın..hoca napıyorsun diye sorunca hiiç öle takılıodum dersin..xD
Naapıcam kontrol ederim yanlış çıkınca itiraz ederim sonra tahtaya çıkıp açıklayamayınca gülmeye başllarımm..xD
Teksirleri ya yersin ya uçak yaparsın yada sınıftakilerle kağıt savaşına katılırsın...xD
yeni keşfedilen uzay cisminin resimlerini çizmeye çalışırsın sonrada tanesi bi lira diye uzaylıca bağırırsın..xD
Krijuar nga
Adaldi.Durak
Krijoni kuizin tuaj
Online People - Takoni, bisedoni dhe takoni njerëz të rinj
Kuize të sugjeruara
Po Ta Kishe Afer Qdo Ti Beje....??
Kush Do Te Behet Milioner
Sa I/E Bukur Jeni
Shiko Me Kend Keni Ngjashmeri
Cili Lloj I Kompjuterit Mund T'ju Pershtatet Juve.
Kryeqytete
Cfare Makine Do Te Keni Ne Te Ardhmen
Gold Ag
Qfar Lloj Njeriu Do Te Jesh Te Te Ardhmen E Larget
Testi 1- Autoshkolla "Tringa's School"
Cfar Mendimi Kane Gocat Per Ty
Kuiz I Gjeografise
Sa Jeni I Menqur ?
Sa Teknikash Jeni?
A Jeni Te Lumtur Sot
A Doni Te!
Shiko Se C'fare Noash Do Maresh?
Ça Makine Do Te Kesh Në Të Ardhmen?
Shiko Se Me Cilin Aktorë Ngjason
Www.Fb./Tre.Plus.Tre.O fficial
Me Ke Futbollist Ke Ngjashmeri
Shiko Me Cilin Vip Ngjani !
Sa E Njifni Klasen 2/9?
Si Fillim Jepi Like
Kuiz Diturie
Cfar Notash Do Marresh Ne Shkoll
Ti Trweis Sinithws?
L;Vwl;V;Sla V;Ls ;Vb
Gjeografi
What Will You Be When Your Older?
Më shumë kuize
Sondazhet e sugjeruara
Folzemer.Com
Kush Eshte Barcaleta Me E Bukur ??????????????
Profesori Me I Mire Ne Dep. Sociologjise
Fustani Im
Real Madrid Vs Barcelona
Aelistas
Kush Eshte Me Shoqe E Pabese
Fatlind
Cili Lojtar Eshte Me I Miri
Kush Ëstë Ekipi Me I Mire Futbollistik?
Më shumë Sondazhe
Aplikacionet e sugjeruara
Si Do Sillen Ato Zyshat Me Mu Neser Mor Vlla??
Me Do Apo Sme Do Ai/Ajo Qe Dua
Sa % Jeni Happy
Shikoni Sa Me Fat Do Jeni Kete Jave
Helpppp
Me shume aplikacione