Social App Builder
Social App Builder
Vytvorte novú aplikáciu
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Vytvoriť účet
Prihlásiť sa
¿Que Tan Literal Eres?
Puedes tomarlo para saber si eres muy conocedor o corregidor de algo lo bastante como para ser molesto. ¿deberías cambiar?
Štart
zdieľam
¿Que Tan Literal Eres?
oye ¡mira un cerdo volador!
Otázka 1 / 7
jajaja.. super imaginación
no.. mira le pusieron alas de cartón ¿las ves?
oh vaya creo que que nos van a invadir ¡NOOooo!
¿Que Tan Literal Eres?
y si te sucede algo ??
Otázka 2 / 7
jaja..RELAJATE y juega bingo !BINGO! y que.. oye quieres un !bingoo..! XD
jajaja.. claro que no me pasara nada.. tu confía en mis poderes mentales.. okno
no te preocupes yo podre arreglarlo de algun modo
¿Que Tan Literal Eres?
¿quieres juntarte un rato mañana?
Otázka 3 / 7
Claro, eso si espero que me den permiso :/ ¿a que hora podria ser?
Claro,!! yo llegare hay en mi skate volador :DD cuando PODRIA SERR??
es una broma ¿cierto? :-/
¿Que Tan Literal Eres?
¿me podrías explicar como hago esto?
Otázka 4 / 7
Facil solo apreta el numero 2 y 3 y luego x y f..
facilito facilito.. apretar las teclas 2, 3 y luego X Y F.. obviamente no la y..
xb88.. quieres jugar un juego de facebook que encontré?
¿Que Tan Literal Eres?
¡EL PLANETA SANDIA!
Otázka 5 / 7
ese no es un planeta ¿sabes?
un planeta sandia ¡cool!
Yo quiero ir al planeta sandia.. debe ser jugoso humm..
¿Que Tan Literal Eres?
Ayer estuve sola todo el día y luego sentí un ruido extraño
Otázka 6 / 7
jajaja.. !! (mirando el juego) mira esta bailando jajaj.. ¡es un idiota!
un ruido !! no puede ser.. llamemos a los caza fantasmas !! okno.. ¿y que hiciste?
un ruido extraño ¿como que sentiste?
¿Que Tan Literal Eres?
Ola como estas ? tengo algo de fatigas..
Otázka 7 / 7
No se escribe Ola.. se escribe hola.. :-$
que lata.. yo también tengo algo de hambre D:
Yo tambien tengo fatigasssss.. K ACEMOS ?? :C
Vytvoril
Concepcion_Zapata9
Vytvorte si vlastný kvíz
Online People – zoznamovanie, četovanie a spoznávanie nových ľudí
Odporúčané kvízy
Si Kamil ?
Do Akej Fakulty Z Harryho Pottera By Vás Múdry Klo
Hodiny Smrťi
Akých Mužov Priťahuje
Komu Sa Najviac Podobáte?
Staci Len Klikut .... Ostatne Uz Nehaj Naa Kviiiz
Na Koľko Percent Si Rudko ? :D :D
Aký Pes Sa K Tebe Hodí
Aká Si Princezná?
Aka Hokejova Vystroj Ti Pristane?
Aký Je Tvoj Pes?
Aky Budete V Buducnosti ?
Ako Zomreš
Aka Postavicka Si
Ako Dobre Poznáš 2.A Hard
Aká Bude Twojaa Prvááá Pusaaa??? :Ddd
Aky Si Žiak ?
Si Bi, Hetero Či Homosexual ??
Na Koľko Rokov Sa Správaš???
Kto Si :D ???
Aká Pesnička Sa Ti Najviac Páči?
Ktore Auto Raz Budes Mat
Aký Si Bavaxák:))
Ako By Si Sa Mal/A Wolaťť?
Chlapec Pre Teba =)
Aké Znamenie Zverokruhu Sa Vám Najviac Hodí?
Fdhfdhf
Aká pesnička sa k tebe hodí?
Ako Dobre Poznáš Selenu Gomez
Máš V Skutočnosti Rád/A Toho, Koho Podľa Teba Nená
Viac kvízov
Navrhované prieskumy
Čo Ku Mne Cítiš
Ktorá Je Lepšia Kapela?
Ak Ste Z Košice-Okolie
Na Dobrý Fest Do Prešova Autobusom?
Emili
Kokot Týždňa 3Et Only
Nhl-Play Off
Voľby Starostu Obce Michalová
Anketa
Aká Hudba Je Lepšia??
Ďalšie Ankety
Odporúčané aplikácie
Si Do Nekoho Zamilovan ??
Patríš Alebo Nepatríš Na Gympel ???Xp
Ako Sa Teraz Cítiš?
Na Kolko % Si Debil
Ako Ty Je ??
Ďalšie aplikácie