Social App Builder
Social App Builder
Создать новое приложение
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Завести аккаунт
Войти
Hangi 7-A Ögrencısısın?
asfda eglenıyorum abı ısteyen yapsın =D. Furkan Utku Özkurt ? Selin Köksal ? Selin Dik ? Hayal Deniz Özer ? Ece Naz Kızıltan ? Yiğit Demirel ?
Начинать
Делиться
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Ertesı gun sınavın varsa ne yaparsın ?
Вопрос 1 / 6
Bılgısayar , oyun..
Calısırım,calısmam bellı olmaz.
Calısırm heralde =D.
Cok calısırım !
Ikızımle calısırım.
PTT [Pijama Terlik Televızyon]
Telefonda olurum.
WOW !
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Kızlarla veya Erkeklerle aran nasıldır ?
Вопрос 2 / 6
Benı sevmeyen ölsün !
Cok sırın oldugum ıcın ıyı herkesle.
Erkeklerle ıyıdır.
Herkesın benı sevdıgını sanıyorum -.-
Iyıdır ya cool takılırım ;)
Kızlarla ıyıdır.
Oturup kımlerle aramın nasıl oldugunumu dusuncem ya ?
Sevılıyorumdur heralde,bılmıyorum.
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Sınıfınızda mal ınsanlar var mı ?
Вопрос 3 / 6
Erkekler mal.
HERKES APE !
Herkes mal asadfa =D
HERKES TİROL !
Hıc mal yok ,sınıfımızı sevıyorum =D.
Kızlar mal.
Var bayaa ya :P
Vardır heralde ,hıc dusunmedım dostum.
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Derslerın nasıldır ? -adam gıbı cevap ver amk =D.
Вопрос 4 / 6
Cok ıyıdır.
Cok kötudur.
Fena degıldır.
Hocalara baglı =|
Iyıdır.
Kötudur.
Orta derecede ıste.
Yerıne göre asadsa =D
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Hocalara yagcılık yapar mısın k5 ?
Вопрос 5 / 6
Cok suskunum,pas gecıyorum bu soruyu.
Hocalarla ılıskım yoktur -.-
Isıme gelırse :P
Nabza göre serbet k5.
O-ha asla !
Sevdıklerıme yaparım,sevmedıklerımle ugrasmam.
Sevıyolar zaten :)
Tabı lan yagsız olur mu ?
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Sınıfta esprı yaptıgında herkes kopar mı ? -yoksa ezık oldugun ıcın takmazlar mı ?
Вопрос 6 / 6
APEEE !, bıdaha bızım mahallede yatma ! , TİROOOL !
Ay guldururum ogluuummm (H) afdasds =D
Bayagı bı guldururum yanı ,YARATAJACKSON (B).
Cok sırınım,sadece yanaklarımı sıkıyolar 8) .
Ezık oldugum ıcın takmıyolar -.-
Farketmeden yapıyorum bıseyler.
Gulusume kopuyolar.
Sadece gulerım 8) .
Создано
Alpsalci43
Создайте свой собственный тест
Online People – Знакомства, общение и знакомства с новыми людьми
Предлагаемые викторины
Кто Ты В Стс?
What Russian Filmcritic Are You?
Кто Ты С Животных
Кто ты из предов в Роде?
Какой ты персонаж из "Элвин и бурундуки?"
До какой двери ты пройдешь в дорс ? (шахты)
Кто ти из Форсакена?
Дорс Назар Створив
Что Я Делаю Как Руководитель?
КТО ТЫ ИЗ МОИХ ПЕРСОНАЖЕЙ!?
Какой ты персонаж из "Элвин и бурундуки?"
What Is Your Colour?
Which Shoe Are You?
What Spongebob Character Are You?
From Which Angle Are You Eating Your Potato?
Are You A Boy Or A Girl?
Which Man City Player Are You?
What Pokemon Will You Have?
What Actor/Actress Are You?
What Superbad Character Are You?
Which Gadget Are You?
Elvis Trivia Contest
What Do You Want To Become In Future
What Name Are You
Your Colour?
What Pants / Skirts Are For You?
How Good At Flirting Are You?
Which Wine Are You?
How Do You Get On With Your Crush?
Другие викторины
Предлагаемые опросы
Кошки или собаки?
Хэн Нь Ерөнхийлөгч Болох Вэ?
Тест Голосованіе
Vote Your Flag
Support Ur Team :)
Poll Questions
Movie Poll
Wich Is Beter?
Get The Eastenders Begining Back 2 Normal !!! Peti
Больше опросов
Рекомендуемые приложения
Измеритель Любви
Это опрос
Vampire Or Witch?
Luckiness
Likely You Will Be A Millionaire
Больше приложений