aptalmısın , şapşal mı, insanların belasımı ???

aptalmısın , şapşal mı, insanların belasımı ???

Bela ? Aptal ? Şapşal ?

Начинать Делиться
aptalmısın , şapşal mı, insanların belasımı ???
Yolda ne yaaparsın ???
aptalmısın , şapşal mı, insanların belasımı ???
birisi sana bağırsa ne yaparsın ?
aptalmısın , şapşal mı, insanların belasımı ???
Birşey unutsan ne yaparsın
aptalmısın , şapşal mı, insanların belasımı ???
karşında saf bi herif var ne yaparsın ??????