האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?

האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?

האם אתה מבין כול האנשים הכי קטן ושברירי אתה גבגבר לא קטן ולא שברירי💪🏼 ? אתה נורמאלי אתה קצת קטן אבל בסדר ? אתה קטן ושברירי מאודד ?

Começar Compartilhado
האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?
האם את מעדיפה להיות עם בנים או בנות
Pergunta 1 / 3
האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?
מה אתה מעדיף
האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?
סתם שאלה תענו כפרות
Pergunta 3 / 3