Social App Builder
Social App Builder
Buat apl baharu
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Buat akaun
Log masuk
Sei Un Bimbominkia ?
Scopri anche tu se fai parte di questa inutile categoria sociale... Complimentoni,sei un Bimbominkia !! ? ''Peccato'',NON sei un Bimbominkia ?
Mulakan
Kongsi
Sei Un Bimbominkia ?
Odi la roba emo e vorresti darci fuoco?
soalan 1 / 10
...
NON LO FAREI MAII!!! :@ _/\_ :@
Spesso e volentieri
Sei Un Bimbominkia ?
Trovi una caramella sotto al letto,cosa fai?
soalan 2 / 10
...Caramella?...
La lascio sotto al letto...
Tento di tagliarmi le vene con essa,e se non ci riesco me la mangio!:-))
Sei Un Bimbominkia ?
Ti piace disegnare Manga?
soalan 3 / 10
...?
Che roba è? %%%%
Non è roba da bimbominkia, è roba da Otaku e Mangaka!!
Sei Un Bimbominkia ?
Nel compito di italiano : come scrivi nome,cognome,classe e data?
soalan 4 / 10
...Bisogna scriverci queste cose?...
A penna.
Li scrivo con tanti ghirigori,faccine,smile,fiorellini,teschietti e simbolini colorati!!
Sei Un Bimbominkia ?
Quale animale preferisci?
soalan 5 / 10
mio fratello
scimmia cattiva
Unicorno emo
Sei Un Bimbominkia ?
Fumi?
soalan 6 / 10
...
Eheheh non solo sigarette Eheheheh...mi hanno detto che fa bene!
NO!
Sei Un Bimbominkia ?
Vai a visitare un'altra città: che souvenir compri?
soalan 7 / 10
Niente
Un cell nuovo,il mio era di 2 giurassiche settimane prima!
Una qualsiasi cosa che costi poco!
Sei Un Bimbominkia ?
Al mare...
soalan 8 / 10
...
Mi alzo alle 11.45.Vado in spiaggia alle 12.00 e mi abbronzo,poi invio sms a tutti!
Mi faccio una nuotata come tutti i comuni cristiani...
Sei Un Bimbominkia ?
Incontri un serpente velenoso sul tuo cammino...
soalan 9 / 10
...
Che bel vermicello! Vieni qui che ti accarezzo!!
Vade retro Satana!!(Lo evito)
Sei Un Bimbominkia ?
Se dovessi avere un nome di msn,quale sarebbe?
soalan 10 / 10
...?...
°°((___--//**La.piccola.principessa,£/\/\O---_$_**\\---____lA--b£|_|_A___))°°
Il mio nome,o forse uno inventato...
Dicipta oleh
Rita47
Buat kuiz anda sendiri
Online People - Temu janji, bersembang & bertemu orang baharu
Cadangan Kuiz
Tulus Cinta Sidia
Jenis Makanan Kegemaran Anda!
Sejauh Manakah Tahap Korang Sebagai Orang Kelantan
Baiknya Ke Saya?
Tak Kesah La Kuiz Apa
Apakah Kerjaya Anda Pada Masa Akan Datang
Berapakah Pointer Anda Untuk Semester Ini?
Rahsia Sebalik Warna Kegemaran
Apa Anda Lakukan Semasa Perkhemahan?
Kwiz Na Hindi Dapat Sagutan
Apakah Karakter Anda Di Naruto
Apakah Perasaan Pasangan Anda?
Adakah Kamu Setia?
Apakah Hadiah Yg Anda Impikan ?
Anda Suka Kerja Dengan Orang Atau Sendiri Jadi Bos
Apa Pekerjaan Yang Sesuai Dengan Diri Anda ?
Seberapa Baikkah Anda Di Sekolah????
Tahukah Anda Sejarah Titanic
Anda Peminat Anime Negima
Tahukah Siapa Cinta Anda
Apa Yang Penting Dalam Hidup Anda?
Quiz Meneke R...
Siapakah Dihati Kamu?
Berpengaruh Atau Dipengaruhi
Apa Nutrisi Herbalife Anda?
Sehebat Manakah Anda Dalam Bidang It??
Aku Anak Matang ?
Kau Dapat Kau Rapat Dgn Aku Kau Tak Dapat Kau Tak
Sejauh Mane Mung Kenal Aku
Who Are You In Past Life?
Lagi Kuiz
Cadangan Undian
Motor Siapa Paling Laju And Lawa
Negeri Mana Best???
Korean Band Yg Anda Suka!!
Peti Undi P.185 Batu Sapi
Pemain Pilihan
Negeri Kelahiran Anda!
Next Family Day Smbk1980~1990
Reunion Party
Handphone?
Pilihan Raya 13
Lagi Tinjauan
Apl yang Dicadangkan
Bertuah
Cara Anda Makan??
Meter Kekayaan Anda
Kucing Yang Patut Saya Bela
Cara-Cara Anda
Lagi Apl