האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?

האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?

האם אתה מבין כול האנשים הכי קטן ושברירי אתה קטן ושברירי מאודד ? אתה נורמאלי אתה קצת קטן אבל בסדר ? אתה גבגבר לא קטן ולא שברירי💪🏼 ?

Mulakan Kongsi
האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?
האם את מעדיפה להיות עם בנים או בנות
האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?
מה אתה מעדיף
האם את/ה קטן/ה ושבריר/ה?
סתם שאלה תענו כפרות
soalan 3 / 3