Msp'de Nasılsın?(Kötü,İyi,V.B.)

Msp'de Nasılsın?(Kötü,İyi,V.B.)

hadi testi çöz belki zengin belki fakir belki de havalı çıkarsın İyi ? Zengin ? Havalı ? Kötü ?

시작 공유
Msp'de Nasılsın?(Kötü,İyi,V.B.)
Kaç kere imza verdin ?
Msp'de Nasılsın?(Kötü,İyi,V.B.)
Kaç arkadaşın var ?
Msp'de Nasılsın?(Kötü,İyi,V.B.)
Kaç film izledin ?