Ne İçin Yaşıyorsun?

Ne İçin Yaşıyorsun?

Neden yaşıyorsun?Niçin doqdun? Sevdiklerin için mi? SevqiLin için doğmuşsun. ? Kankalarla kopmak iiçin doğmuşsun. ? Ağlamak için doğmuşsun. ?

始める 共有
Ne İçin Yaşıyorsun?
Şimdi Aklını boşalt ve aklına gelen ilk şeyi dürüstçe cevapla...
Asig.Kormukcu によって作成されました
独自のクイズを作成する