Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)

Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)

Melek-Şeytan ? Şeytannnn.................. ? Melek ?

始める 共有
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Yolda birinin düştüğünü gördün... Sen....
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Kizdurmus69 によって作成されました
独自のクイズを作成する