איזה חיה כדאי להיות?

איזה חיה כדאי להיות?

נניח שהמין האנושי לא היה מתקדם לעולם מצורתו הקופית והיו נותנים לכם לבחור חיה, מה הייתם בוחרים?

始める 共有
אם המין האנושי לא היה קיים מעולם, איזו חיה הייתם רוצים להיות?
Eduardo.Balistreri2 によって作成されました
独自の投票を作成する