Social App Builder
Social App Builder
Crea nuova app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Creare un account
Registrazione
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
Hngi CFL 9/B öqrencisi olduunu öqrenn =D Metin Şahan =P ? HATÇEEE =D ? POSTACII SEROO ? SERCOOcaNN PEZO =D ? HALAY BAŞII BENAYY =D ? BRHİİİ ?
Inizio
Condividere
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
Sınfa girdiınde ilk sölediin söz veya yaptıınnn şeyy??
Domanda 1 / 7
en iyi silahım yandı yawww...
mmmm mal iyii =D
şşşşş arka sıra benim...
aleykmm selam...
biriiinin beline öküzz qbii vurmakk.. =D
kime posta koysmmm acabaa ??? =D
olm ödevi ver helee...
ooturun kalkmayın... =D
qnaydnn beyler...
SeLaM GeNçLiKK =D
selamm abi...
sergoo flashıı getirdnn mi???
somurtmakkk...:S
TiLiLiLiLiLiLiLi.....
uykm gelior yaww ...
yhaa ödew mi vardıı??
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
Sınftta en çok otrmayı sewdiin yer???
Domanda 2 / 7
ardılınn yanıı ...=D
dersi iyi dinlediqmm yer nere olrsa...
En iyi halay yeriii =D
en iyi knuşma yerii =D
en iyi p*çlikkk yeri tbikiii =DD
en iyi uyumaa yeriii =DD
enn iyi postaa yerii =DD
kopya tahtamınn yanııı tbikii..=D
önn olsnn demirdenn olsunn =D
orta sıraa en arkaa...
ortalarda biyer işde...
ortanınn ortasııı....
pencere kenarıı..deniz manzaralıı =P=D
pencere kenarııı en önn...
sınıfnn çalışkanınnn yanıı ..=D
tel ile en iyi mesajlaşacaımm yer...
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
Okuldaa en çookk taqılldıın yerr =D
Domanda 3 / 7
abi wlla qenelliikkle okul dışndaa takılıormm=D
arkiler nereye ben oraya =DD
baskkett sahasıı...
bilqisayarlar...
bizmm çeteninn yanıı ...=DD
çayırrr çimenn otlakk yeşillikk... =D
futboll sahasıı...
idaree...=DD
kantinn =D
kitabımınn yanıı =D
koloriferrrinn ynıı =DD
okldaa herkesii qörebilceiim bi yerr =D
ortalkk malıym abi dolanıorm her yerdee =DD
sınfın kapısı....=D
tubalet...=D
yan sınıfff =D=P
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
En çokk çekdiin kopya şeklliii???
Domanda 4 / 7
abi bi kerede düzqnn yazz allaaa allaa..=D
abii yazılıda nerdesnn???
allah kahretsnnn en öndeymmm yhaff...
ben kopya çekmem!!!sadece yardımlaşırmm =DD
bnim bitanecik kopya tahtmm var...=DD
bu duvarda olmasa napcmm yhaff ben =DD
canım kardeşmm benimm..=DD
dolaappp ne güne duruooo =DD
Gözümmm kayıoo abi yaa..=DD
Masa üstüü kesnlklee...
minnacııkkk kaqıtlarımm var..=D
ortam olrsaa arqilerr saolsunn...=D
panoyaa kopyaa asarmmm =DD
tahtaya şifreli sözcklerr yazarmm...
tubaletimmm gldii hojamm...
yandakiiii napıoo acabaa ..??
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
Hocaylaa en çok tartıştıın konu???
Domanda 5 / 7
benniii bunlaa oturtursanzz böle olr hocmmm...
böle polemiklere girmiorm ben...
hcmm uykum qeliorr amaa.
hııııııııııı......
hocamm napıymm ama sesmm yükseqq çıkıooo...
hocammm hastayımm....
hocmm arkdşş bişe sormuştuuu...
hocmm buqün ders işlemeskk...nolurr???
hojamm atkıı yakışıorr bana =DD
hojammm komikktii amaa...
hojmm bu benimm kitabımmda yasmıorrr ...
hojmm saçımmm düüzqünn amaa
ıııı hocamm yapmştımm ewde kaldıı wllaa...
nıç nıç nıçç.....
one minutee hocamm notum eksikkk qelmiş...
sçmalık....=D
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
En çok kullandıın söz??
Domanda 6 / 7
a.qqq
abi...
ALLAH 1 METİN 2...
anlamadım....
ayyyy yapmaa uleynnn......
domalll ...... =D
eşşşekkk....
hıı...
k kardeşliki ( kader kahpe kader)
kara biber tuzz g*t oldunn suss...=D
knightıı atıın mıı??
lafıı yedinn sus...
olm....
sonunu düşünenn kahraman olamas...=D
TiLiLiLiLiLi....
tmm anladımmm..... büyüktr... =D
Hanqi Cfl 9/B Öqrencisisinn?? =D(2009)
Öğlee aralarındaa ne yapmakttn hoşlanrsınnn???
Domanda 7 / 7
abi eşlerini çıkar başlıylmm maça....
abii bniide alınnn baskete...
abii gel napolitenn alallmm..=D
baskettt oynarmm...
bizmm tayfaa nerde acaba....=D
bu çocukk fena deilll haa..=D
derstenn kaçma planlarıdaa hepp bana kalıoo yhaw...
dertliymm abii yha arabeskk dinleyelm=DD
dışardaaa dolanıormm (yakışklııı awıı=P)
filomaa ne oldu bakam bii..
hocallrrnn pşindee dolanıorm...
malll mall dolanıorm...
olmm ftboll topu bulun yaw...
romanın dewamında nolckk acabaa...
sewgilime sahpp ççıkmam lasmm...=D
tenisee bakalmm bii..
Creato da
Barmaklak_Pektemek85
Crea il tuo quiz
Online People - Incontri, chatta e incontra nuove persone
Quiz consigliati
Quale Personaggio Della Compagnia Della Panchina 6
Quanto Sei Bello ??
Scommetti Che Indovino Il Meteo Di Oggi Nella Tua
Che Ragazza Sei?
Quanto Sei Trasgressivo/A?
Quanto Ti Piace Il Calcio
In Che Ruolo Giocheresti A Calcio...?
Conosci La Storia Della P2?
Quale Tavolo Trasformabile Lg Lesmo Fa Al Caso Tuo
Metallaro O Truzzo?
Quanto Ne Sai Sui Cellulari?
Che Fuscoide Sei?
Inter Quiz
Quanto 6 Stupido Da Einstein A Babbuino???
Seguro Seguro Segnò
Dragon Ball Quiz
Duracell
Кυαитσ Нαι Ραυяα
Sei Batman-Keaton O Batman-Bale?
Che Cellulare Sei? (By Valentino G.)
Ma Xk Prandi Nn Mi Vuole (Test N 2 La Vendetta Del
Che Tipo Di Pacco Sei?
Sei Un Bambino Indaco?
Ki Sarai Nella Tua Prossima Vita??
Rotaract Globetrotter
Di Quale Defunto Musicista Sei La Reincarnazione?
Test Di Chimica
Che Personaggio Di Anime Sei?
A Quale Giocatore Assomigli Di Più?
Che Tipo Di Ragazza Sei?
Quanto Mi Assomigli
What Player Are You???
Do You Think As A Male Or As A Female?
Are You A Guitar Hero Addict?
Altri quiz
Sondaggi consigliati
Inter,Milan,Juve O Roma..?
Chi L'ha Detto?
Vespa O Custom?
Articolo Vs Fibra
Pane
A Questo Punto Chi Vincerà Il Campionato?
Lo Stato Più Forte Militarmente
Champions League 2010
Se Organizziamo Una Giornata All'acquapark Di Ross
Più sondaggi
App suggerite
Come Ti Senti ??
Fikbuk?
Fortunato O Sfortunato?
Sei Felice, O Infelice?
Tratti Bene I Tuoi Amici?
Più applicazioni