Social App Builder
Social App Builder
Crea nuova app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Creare un account
Registrazione
Hangi Nba Oyuncususun?
Hangi NBA Oyuncusu olduğunuzu öğrenmek için testi uygulayın! Kevin Garnett ? Allen Iverson ? Shaquille O'Neal ? Dwyane Wade ? LeBron James ?
Inizio
Condividere
Hangi Nba Oyuncususun?
Basketbol senin için ne ifade ediyor?
Domanda 1 / 15
Çok iyi başardığım bir spordur. Benden iyisi nadir bulunur.
Ey gidi günler, bir ara basketbol bizden sorulurdu!
Hayatımın yerini alan bir şeydir, spordan ötedir.
İmkansızın bulunmasının imkansız olduğunu ispatlayan spordur.
Ölüm. Kalım. KAVGA!
Takım oyununu kendi yeteneklerimle süsleyebileceğim bir spor!
Hangi Nba Oyuncususun?
Basketbolda kendini nasıl geliştirirsin?
Domanda 2 / 15
Ben yetenekli bir oyuncuyum ve ufak bir çalışma beni formda tutmaya yeter.
İdmanlar, maçlar, hepsi benim gelişmem için yeterlidir.
İyi bir oyuncuyum ama bulunduğum konumdan daha yüksek bir konuma ulaşmak kötü bir şey değil. Bu yüzden kendimi yetersiz gördüğüm konulara çalışırım.
Sürekli olarak çalışırım, bir önceki gün ne yaptığım değil, ertesi gün ne yapacağım önemlidir.
Takımca çalışırım çünkü kazanmanın yolu takım olmaktan geçer!
Zamanında yeterince geliştim, kariyerimin son döneminde eğlenmek istiyorum!
Hangi Nba Oyuncususun?
Oyun Stiliniz?
Domanda 3 / 15
Dürüst olayım, takımda benden iyi oyuncu olmasını ve benden daha çok top kullanmasını sevmem.
Elimizden geleni yaparız, kazanamazsak çirkefliğe de başvurabilirim gayet.
Siz oynayın, baktınız atamıyorsunuz, topu bana indirin ben bakarım icabına!
Takım arkadaşlarım da en az benim kadar top kullanmalıdır, takım olarak maç kazanmaktan daha iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Takım arkadaşlarımla beraber oynamayı çok severim. Ancak ön planda olmak da hoşuma gitmiyor değil.
Takım olarak oynamak herkesin hoşuna gider, ama takımda adam yok, yeteneklerine ihtiyacım var derlerse, elimden geleni yaparım!
Hangi Nba Oyuncususun?
Şutlarınız nasıldır?
Domanda 4 / 15
Genel olarak fena sayılmaz ama orta mesafede şut kaçırmam.
Harika bir şut yüzdem vardır.
Isındım mı, kızdırdınız mı, ne yaparsanız yapın beni savunamazsınız.
Şut mu? Aram pek iyi değildir. Ama topu verirseniz 2 adamla beraber potanın içine gömerim yani!
Şutlarım iyidir ancak içeri penetre etmeyi daha uygun görüyorum.
Uzak mesafe şutlarım iyi değildir, ancak orta mesafede şutumu ve içeri penetrelerimi durdurabilecek çok az adam var.
Hangi Nba Oyuncususun?
En sevdiğiniz renk?
Domanda 5 / 15
Kırmızı
Lacivert
Sarı
Siyah
Turuncu
Yeşil
Hangi Nba Oyuncususun?
Takımınızda yedek kaldınız...
Domanda 6 / 15
Tabii ki kafaya takarım. Hocamla konuşurum ve benimle ilgili bir problemi olup olmadığını öğrenmeye çalışırım.
Yedek kalınca 4 kişi kalmıyoruz ya! Ama benim yerimi dolduracak adam da benim kadar iyidir ki benim yerime orada oynayabilsin.
Yedek kalmak yeteneklerime saygısızlık olur. Ama yine de takım arkadaşlarımın emeğine saygı duyduğum için sesimi çıkarmam ve içten içe kendimi yerim.
Yedekte oturmak mı, beni onca takım isterken ben bu takımı seçmişim, yedek kalmak bana yakışmaz!
Yıldız bir oyuncuyum, tabii ki nedenini düşünürdüm ancak ilk önce sorunu kendimde arar ve elimden geldiğince yanlışımı düzeltmeye çalışırdım.
Zaten takımda benim yerimi doldurabilecek oyuncular var, o yüzden pek kafaya takmam.
Hangi Nba Oyuncususun?
1 sayıyla rakip önde. Son 14 saniye ve takımınızın mola hakkı kalmamış. Dipten top oyuna sokuluyor. Koçunuzun oyun çizmek gibi bir lüksü yok. Bu durumda ne yapardınız?
Domanda 7 / 15
"Verin şu lanet topu bana!"
Benim ne yapacağım çok da önemli değil, topu potaya sokalım da ben, o, diğeri, kim atarsa atsın umrumda değil.
İlk opsiyonum topu almak olurdu, ancak yıldız oyuncu olduğum için adamları üstüme çekip bir takım arkadaşıma da sayıyı kazandırabilirim.
Öyle bir durumda zaten takım arkadaşlarım topu bana atarlar ve onları da kullanıp en iyi şekilde hücum etmeye çalışırım.
Perdeleme, şut girmezse ribaund, takım arkadaşlarımın topu potaya sokması için her şeyi yapardım. Ancak top boşta bana gelirse niye kullanmayayım?
Tabii ki ilk tercih ben olmalıyım. Ancak çok müsait bir arkadaşım varsa ona da topu kazandırabilirim.
Hangi Nba Oyuncususun?
Üstün özellikleriniz?
Domanda 8 / 15
Çeviklik & İçeri Penetre
Çeviklik & Şut & İçeri Penetre
Hırs & Savunma & Şut
Pota Altı & Savunma
Şut & İçeri Penetre & Liderlik
Şut & Savunma & Liderlik
Hangi Nba Oyuncususun?
Aksesuar ve dövme takıntınız var mıdır?
Domanda 9 / 15
Abartmaya gerek yok, ben sahaya yeteneğimi göstermek için çıkıyorum. Ancak ayarında kullanırım.
Aksesuarda aşırıya kaçmam ve bana yakışan dövmelerim vardır.
Bunlar boş işler, 1-2 dövme yeterlidir, aksesuar kullanmam.
Kafa bandım olmadan kesinlikle kendimi rahat hissetmiyorum. Vücudumda pek dövme yok.
Pek aksesuar kullanmam, dövmelerim boldur ama!
Tabii ki! Vücudumun her yeri dövmeyle kaplı ve her maçta kesin aksesuarlarımı takarım.
Hangi Nba Oyuncususun?
NBA'de tuttuğunuz takım?
Domanda 10 / 15
Boston Celtics
Cleveland Cavaliers
Detroit Pistons
Diğer
Los Angeles Lakers
Miami Heat
Hangi Nba Oyuncususun?
Maç boyunca hakemle zıt gittiniz. 5 foulunuz oldu ve haksız bir yere 6. foulu yediniz ve oyun dışı kaldınız. Tepkiniz ne olurdu?
Domanda 11 / 15
Gülerek soyunma odasının yolunu tutardım.
Hakeme avaz avaz bağırırım.
Kavga çıkartırım ağız burun kırarım.
Maç boyunca zıt gittim hakemle, birkaç itiraz denemesinde bulunurdum ancak teknik foul alıp takımımı da riske sokmak istemem.
Tatmin olana kadar hakemle tartışırdım. Ancak teknik foul yemeye de niyetim yok, o yüzden limiti aşmamaya dikkat ederim.
Zaten ben alışkınım hakemlerin bana foul çalmasına. Küfrede ede soyunma odasına giderdim.
Hangi Nba Oyuncususun?
Son saniye... Müsait pozisyondasınız ancak daha müsait olan arkadaşınıza ekstra pas verdiniz. Ancak o bu şutu kaçırdı ve maçı kaybettiniz! Tepkiniz ne olurdu?
Domanda 12 / 15
Ben atsaydım rezil olurdum o yüzden arkadaşım attığı için onu tebrik ederdim.
Bencil oynamadığımı ve onu düşündüğümü, ancak onun bütün takımın emeğine yazık ettiğini açık açık söylerdim. Moralinin bozulması umrumda değil, benimki bozulmuş olurdu çünkü.
Keşke ben kullansaydım diye içim içimi yerdi ama arkadaşımı da motive ederdim.
Keşke o da ekstra pas yapsaydı, daha müsait olan kişi atabilirdi!
Sorun değil, herkes şut kaçırabilir.
Umrumda olmaz, daha çok maç var.
Hangi Nba Oyuncususun?
Yine son saniyede savunmada inanılmaz bir hata yaptınız ve tutmanız gereken adam pota altında bomboş bir turnikeyle maçı takımına kazandırdı. Neler düşünürsünüz?
Domanda 13 / 15
Arkadaşlarıma her zaman destek vermişimdir, umarım onlar da bana destek olurlar.
Bir sorun varsa takımda vardır. Maçın oraya hiç gelmemesi gerekirdi belki de. Hatayı takımca kabullenirdik.
Kurtardıklarıma saysınlar!
Oha ne yaptım ben! Bir sonraki maça kadar kimsenin gözüne gözükmemeye çalışırdım.
Sorun değil, bir sonraki maçta kendimi affettiririm.
Takım arkadaşlarımdan özür dilerdim.
Hangi Nba Oyuncususun?
Rakibinizde bir oyuncu var ki sürekli sizin üzerinizden oynamak istiyor, sürekli sizin üstünüze gidiyor. Siz ne yapardınız?
Domanda 14 / 15
Ben de onun üstüne giderdim.
Elimden geleni yapardım ancak benden daha iyiyse üstüne gidip takımı batırmama gerek yok!
Koçun bana verdiği görevi yapardım. Kesinlikle egomu tatmin etmek gibi bir amacım yok!
Sorun değil, fazla hırs, kaybettirir.
Üstüme gelmek neymiş gösterirdim!
Üstüme gelsin, foullü oynayıp onu yıldırırdım. Kavga çıkartıp seyirciyi arkama almaya veya onu oyundan diskalifiye etmeye çalışırdım.
Hangi Nba Oyuncususun?
Son olarak... Mevkiiniz nedir?
Domanda 15 / 15
Kısa Forvet
Oyun Kurucu
Pivot (Pota Altı)
Şutör
Şutör ve Oyun Kurucu karışımı
Uzun Forvet
Creato da
Bagan62
Crea il tuo quiz
Online People - Incontri, chatta e incontra nuove persone
Quiz consigliati
Quanto Ti Odi
Quanto Sono Sotto!?
Cila Kenge E Rosela Gjylbegut Ju Pershtatet?
Preferisci Un Maschio Aggressivo&Dolce Oppure Pos
Quanti Anni Hai Veramente?
Che Console Sei?
Che Componente Dei Trivium Sei?
Che Macchina Avrai In Futuro ?
Che Personaggio Di Naruto Sei ?
Quale Personaggio Dei Cesaroni Sei?
Quanto Conosci Sarno
Quanto Ti Rimane Da Vivere?
Ke Rapper Italiano Sei???
Кυαитσ Нαι Ραυяα
Sei Una Ferrari,Lamborghini O Porsche?
Ke Personaggio Dei Griffin 6?
Che Tipo Di Canzone Sei?
Quanto Conosci La Saga Di Twilight??
Quiz Sui Simpson
Qual'è Il Tuo Gusto Preferito?
K Personaggio Colorado 2010 6?
Scopri Quale Telefono Cellulare Fa Per Te!
Chi Sei Fra Questi Tre? (Test)
Cosa Sai Di Ps3
La Tua Personalita'
Questa È La Realtà O È Solo Un Tuo Sogno???
Quanto Sei "Fai Da Te"
Chi Sei Davvero ?
Quanto Sei "Fai Da Te"
Il Nome Della Persona K Aprirà Il Tuo Cuore
Altri quiz
Sondaggi consigliati
Miglior Giovane Della Seria A
Qual'è La Squadra Più Forte D'italia?
Scegli Il Segretario Pd
Chiudere L'ilva Si O No ??
Lazio O Roma?
Il Miglior Giocatore Del Napoli 2009/2010
Cosa Preferite Tra: Essere Single O Fidanzati??
Rebly O Mirror People?
Ferrovie Italiane
Sondaggio Day
Più sondaggi
App suggerite
Quale Cane 6??
Wow
Ci Fai O Ci Sei?
Testa O Crocie?
Bestemmeter
Più applicazioni