Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?

Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?

Kıbrıslılara özgü bir test... Bu konuda en iyisisin! ? Eh! İyisin denebilir... ? Çok az biliyorsun. ? Hiç bilmiyorsun! ?

Inizio Condividere
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"Nasılsın" nasıl yazılır?
Domanda 1 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"Teşekkür ederim" nasıl yazılır?
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"İyiyim" nasıl yazılır?
Domanda 3 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
"Sen" nasıl yazılır?
Domanda 4 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
Yazışmalarda en çok hangi işaretler kullanılır?
Domanda 5 / 6
Msn Yazı Kurallarını Ne Kadar Iyi Biliyorsun?
Birine bir şey sorulduğunda ve cevap verilmesini istendiğinde hangi işaret yapılır?
Domanda 6 / 6
: ? = =?